ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد

اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود

Share this:

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
اقبال عمومی برای خدمات ” شرکت ملی پست”

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،فعالیت های حوزه صنعت پست بسیار گسترده و وسیع است و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با بسیاری از افراد، مراکز، کسب و کارها و به خصوص تجارت الکترونیک ارتباط دارد. این ویژگی باعث شده است که پست در دنیا و همچنین در …

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
اطلاعیه در پی بروز حادثه برای دکل ایرانسل در بابل

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،در پی بروز حادثه برای دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع می‌رساند، پیش از بامداد امروز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فرد یا افرادی ناشناس، با هدف از …

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
توسعه زیر ساخت های صنعت حمل و نقل هوایی با هدف رونق گردشگری کیش

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر جدیت و پیگیری مستمر برای اتمام روند ساخت پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، جعفر آهنگران سرپرست این سازمان صبح امروز یکشنبه ۲۲ فروردین …

Print Friendly, PDF & Email