افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

به گزارش سایپانیوز، رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می دهد.

حمیدرضا خاکی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است

Share this:

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
اقبال عمومی برای خدمات ” شرکت ملی پست”

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،فعالیت های حوزه صنعت پست بسیار گسترده و وسیع است و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با بسیاری از افراد، مراکز، کسب و کارها و به خصوص تجارت الکترونیک ارتباط دارد. این ویژگی باعث شده است که پست در دنیا و همچنین در …

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
اطلاعیه در پی بروز حادثه برای دکل ایرانسل در بابل

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،در پی بروز حادثه برای دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع می‌رساند، پیش از بامداد امروز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فرد یا افرادی ناشناس، با هدف از …

Print Friendly, PDF & Email
اقتصادی
توسعه زیر ساخت های صنعت حمل و نقل هوایی با هدف رونق گردشگری کیش

به گزارش پایگاه خبری فکر اقتصادی ،سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر جدیت و پیگیری مستمر برای اتمام روند ساخت پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، جعفر آهنگران سرپرست این سازمان صبح امروز یکشنبه ۲۲ فروردین …

Print Friendly, PDF & Email