فکر اقتصادی بررسی کرد:
رشد ۵۵ درصدی فروش بیمه کوثر در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱

شقایق محبوبی زاده شرکت بیمه کوثر در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ افزایش قابل توجه فروش انواع بیمهنامهها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است به نحوی که فروش این شرکت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد نشان میدهد. به گزارش فکر اقتصادی، شرکتهای بیمهای فعال در
شرکت بیمه کوثر در ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ افزایش قابل توجه فروش انواع بیمهنامهها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است به نحوی که فروش این شرکت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد نشان میدهد.
به گزارش فکر اقتصادی، شرکتهای بیمهای فعال در صنعت بیمه کشور در ۸ ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۱ با چالش های گوناگونی مواجه شدند و شاهد فراز و فرودهای فراوانی بودند با این حال برخی از این شرکتها همچون بیمه کوثر با سرویسدهی کارآمد و به کارگیری شیوههای نوین و خلاقانه در ارائه خدمات از چالشها فرصتی برای رشد و شکوفایی ساختهاند.
بررسی گزارشها و اطلاعات منتشر شده توسط شرکت بیمه کوثر نشان میدهد فروش انواع بیمهنامهها در این شرکت طی ۸ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ به ۵۴ هزار و۵۷۷ میلیارد ریال رسیده است.
نکته بسیار قابل توجه این که شرکت بیمه کوثر در حوزه فروش بیمه نامه های عمر و پسانداز در ۸ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره زمانی مشابه سال قبل، رشد۴۰ درصدی را در گزارش های مالی خود به ثبت رسانده است. این افزایش عملکرد در حوزه بیمه عمر و پس انداز به این دلیل شایسته توجه است که شرکت های بیمه ای فعال در کشور رقابت سنگین و فشرده ای در حوزه بیمه های عمر با یکدیگر دارند و افزایش ۴۰ درصدی فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه کوثر نشان از موفقیت این شرکت در یک حوزه پررقابت با ارائه خدمات و آپشن های متفاوت و مطلوب متقاضیان است.
بنا به اعلام مسئولان شرکت بیمه کوثر این شرکت علاوه بر رشد قابل توجه در حوزه فروش بیمه عمر و پس انداز ، در بخش های دیگر از جمله بیمه نامه کشتی، بیمه مهندسی، بیمه هواپیما و بیمه نامه های باربری نیز در بازه زمانی ۸ ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به مدتمشابه سال گذشته، شاهد رشد چشمگیر فروش بوده است.
به گفته مسعود طاهری وسیه سری معاون برنامهریزی ونوآوری شرکت بیمه کوثر، این شرکت در این ۸ماهه سالجاری ترکیب فروش ۸۵ درصدی رشتههای غیرزندگی و ۱۵ درصدی رشته زندگی را عملیاتی کردهاست.
این مقام مسئول در شرکت بیمه کوثر با اشاره به ثبت نسبت خسارت ۵۱ درصد در ۶ ماهه ابتدای سالجاری و پرداخت مبلغ ۲۷ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال خسارت به بیمهگذاران، بیان کرد: از کل خسارتهای پرداختیتوسط این شرکت در این دوره زمانی، سهم رشتههای غیرزندگی ۸۶٫۱ درصد و بیمههای زندگی ۱۳٫۹ درصدبوده است.
سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر راه اندازی شد
شایان ذکر است شرکت بیمه کوثر به تازه گی خدمتی جدید تحت عنوان «سامانه اعلام خسارت برخط» را به منظور افزايش رضايت بیمهگذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمههای خودرویی(ثالث و بدنه) راهاندازی کرده است. بیمهگذاران بیمه کوثر میتوانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بيمه کوثر من» بهنشاني https://mykins.ir/ElamKhesarat خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویرخسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری كنند.
با توسعه خدمات برخط در اين سامانه، بيمهگذاران بدون محدوديت زمان و مكان ميتوانند اعلام خسارت كنند. همچنين پس از تكميل مدارك و ارزيابي كارشناسان،مبلغ خسارت در اسرعوقت به حساب زيانديدگان واريزخواهد شد.
برچسب ها :بیمه ، بیمه عمر ، بیمه کوثر ، خسارت ، شقایق محبوبی زاده ، فکراقتصادی ، کوثر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0