موفقیت بانک ایران زمین در اجرای بانکداری دیجیتال
شقایق محبوبی زاده بانکداری نوین و بانکداری دیجیتال دو مفهوم به هم مرتبطی هستند که امروزه هر فعال اقتصادی برای توسعه کسب وکار خود باید با آنها آشنا باشد و عموم مردم نیز باید برای دریافت سرویس های بانکی بهتر با این مفاهیم مانوس شوند. به گزارش فکراقتصادی ، با وجود آن که دنیای تجارت
بانکداری نوین و بانکداری دیجیتال دو مفهوم به هم مرتبطی هستند که امروزه هر فعال اقتصادی برای توسعه کسب وکار خود باید با آنها آشنا باشد و عموم مردم نیز باید برای دریافت سرویس های بانکی بهتر با این مفاهیم مانوس شوند.
به گزارش فکراقتصادی ، با وجود آن که دنیای تجارت و کسب وکار طی چند دهه اخیر تحولات بزرگی را به خود دیده اما به جرات میتوان گفت هیچ تحولی به اندازه تغییر ساز و کارهای بانکی و تبدیل بانکداری سنتی به دیجیتال، وضعیت کسب وکارها را تا این اندازه دگرگون نکرده است.
تحولات بانکداری طی یک دهه اخیر شتاب فراوانی به خود گرفته است و چه در کشور ما و چه در سراسر جهان، از صاحبان کسب وکارهای کوچک گرفته تا اَبَر بنگاهداران، رهیافت و نگرشی نو به موضوع خدمات بانکی پیدا کردهاند.
این رهیافت جدید و متحول کننده زندگی و رشد کسب وکارها بیش از هر امر دیگر، مرهون معنای جدیدی از ارتباطات است که شهروندان جهان با گسترش سریع اینترنت و تجهیزات مدرن ارتباط و نشر اطلاعات در فضای مجازی، شاهد آن هستند؛ ارتباطاتی که دستیابی به خیل انبوه مشتریان را به کمک اینترنت و ابزارهایی همچون گوشیهای هوشمند میسر کرده است.
امروزه موفقیت کسب وکارها چنان به بانکداری دیجیتال وابسته شده که به نظر میرسد این مدل بانکداری تا ابد به فعالان کسب وکار سرویس دهی کند.
بانک ایران زمین از جمله بانک های فعال در نظام بانکی کشور است که همگام با تحولات در دنیای ارتباطات و کسب وکار حرکت کرده و با سرعتی قابل قبول بانکداری دیجیتال را جایگزین بانکداری سنتی کرده است.
نقطه شروع بانکداری دیجیتال در بانک ایران، بازتعریف هدف ها و ماموریت های این بانک بوده است. این بانک در استراتژی توسعه خود هدف هایی را تعریف کرده است که با اقتضائات بازار و فعالان اقتصادی و نیازهای عموم مشتریان همخوانی کامل دارد.
نتیجه این همخوانی را می توان در دستاوردهای مطلوب بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال مشاهده کرد.
مسئولان بانک ایران زمین همواره ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات این بانک برشمرده و در این حوزه سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده اند. این سرمایه گذاریها فقط شامل تجهیزات و ظرفیتهای سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه آیتی نیست بلکه نیروی متخصصی را نیز شامل می شود که راهبری، نظارت و کنترل این زیرساختها را به عهده دارد.
نهایتا تلاش های و سرمایه گذاری های بانک ایران زمین اکنون به ثمر نشسته و این بانک با ایجاد یک ساختار دقیق و پیشرفته، سرویسهای بانکداری دیجیتال خود را در بهروزترین شکل و در اسرع زمان به مشتریان ارائه می دهد. انجام ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین، به صورت آنلاین و با استفاده از زیرساخت های دیجیتال نشان دهنده موفقیت این بانک در اجرای بانکداری دیجیتال است.
شایان ذکر است مسئولان بانک ایران زمین نیز با اشاره به این موفقیت، ادامه این مسیر را با جدیت و قوت برای کسب نتایج درخشان تر و خدمت رسانی بهتر مورد تاکید قرار می دهند.
برچسب ها :ایران زمین ، بانک ، بانکداری ، دیجیتال ، فکراقتصادی ، کسب وکار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0