آتی شهر ؛ راهکار خلاقانه بانک شهر برای ارائه خدمات بانکی به کودکان
بانک شهر با طرحی جدید تحت عنوان «آتی شهر» از آغاز مهرماه با هدف معرفی و ارائه خدمات بانکی به نونهالان و کودکان، به استقبال مهرماه و شروع سال تحصیلی رفته است. به گزارش فکراقتصادی: پاییز را می توان بهار کودکانی نامید که با شروع این فصل روانه مدرسه ها می شوند تا دریچه های
بانک شهر با طرحی جدید تحت عنوان «آتی شهر» از آغاز مهرماه با هدف معرفی و ارائه خدمات بانکی به نونهالان و کودکان، به استقبال مهرماه و شروع سال تحصیلی رفته است.
به گزارش فکراقتصادی: پاییز را می توان بهار کودکانی نامید که با شروع این فصل روانه مدرسه ها می شوند تا دریچه های تازه ای از زندگی را به روی خود باز کنند. آشنایی با دنیای علم و دانش، و گام برداشتن در مسیر دانش آموزی، رهاورد و فرصت مهرماه برای کودکان است و بانک شهر نیز از این رویداد، فرصتی هوشمندانه برای توسعه بازار خود فراهم کرده است.
در دنیای امروز هر کسب وکاری به دنبال بازار جدید و مشتریان تازه است تا بتواند راه خود را با سرعت و سهولت بیشتری بپیماید و چرخ خود را بهتر به حرکت درآورد. کسب وکارهای بانکی و بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
بانک های کشور در سال های اخیر رقابتی فشرده برای نفوذ به بازارهای جدید و یافتن مشتریان و متقاضیان تازه با یکدیگر دارند و به نظر می رسد بانک شهر برای نفوذ به یکی از این بازارها، یعنی بازار نسبتا بکر و کمتر شناخته شده خدمات بانکی ویژه کودکان، برنامه و طرحی خلاقانه را دنبال می کند.
این طرح را باید نوگرایانه دانست چرا که وقتی کودکان از دوران نونهالی با برند یک بانک و خدمات آن خو بگیرند احتمال تبدیل شدن آنها به مشتریان وفادار آن بانک در سال های بزرگسالی نیز به شدت افزایش می یابد.
بررسی طرح آتی شهر که از سوی بانک شهر به اجرا درآمده نسان می دهد این بانک ایجاد تصویری مثبت از برند بانک را در جامعه کودکان و نوجوانان هدفگذاری کرده است.
بانک شهر با مناسب ارزیابی کردن فضای و بازار خدمات بانکی به کودکان در سالجاری برنامه ای همه جانبه برای نفوذ در جامعه کودکان و نوجوانان طراحی کرده و این برنامه را در قالب طرح آتی شهر عملیاتی کرده است. این طرح در گام اول شامل؛ افتتاح حساب ویژه برای کودکان است اما در ادامه به توسعه مزایای جانبی این حساب به مرور زمان می انجامد. علاوه بر این، آتی شهر با طرح تکمیلی دیگری به نام آتینو جهشی تازه در خدمات بانکی کودکان ایجاد خواهد کرد. آتینو را می توان در طراحی اپلیکیشن بانکی، باشگاه مشتریان و وب سایت خاص کودکان و نوجوانان خلاصه کرد.
مدیران بانک شهر اعلام کرده اند که طبق این طرح در گام اول به صورت آزمایشی بسته هایی در اختیار مدارس منتخب پایتخت قرار داده شده که این بستهها علاوه بر اقلام تبلیغاتی، شامل کارت بانکی غیرفعال است. با مراجعه والدین به شعب بانک شهر امکان افتتاح حساب برای فرزند آنان با موجودی اولیه ۵۰۰٫۰۰۰ ریال از سوی بانک شهر فراهم شده است.
شایان ذکر است؛ بانک شهر به عنوان بانکی نو گرا، رفع دغدغه های مشتریان خود از بزرگسالان گرفته تا کودکان را مدنظر داشته و خدمات خود را بر اساس نیازهای هر طیف سنی ، به صورت منعطف و هوشمندانه تعریف و اجرا می کند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0