تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 12:23
کد خبر : 33769

تسهیلات بانک ایران زمین در خدمت مراکز درمان اعتیاد

شقایق محبوبی زاده طرح تسهیلاتی سلامت بانک ایران زمین ترویج خدمات باکیفیت درمانی را از طریق توانمندسازی و تقویت مراکز درمانی بخش خصوصی هدف گذاری کرده و گروه های هدف متنوعی دارد که پزشکان درمانگر اعتیاد از آن جمله اند. به گزارش فکراقتصادی، اعتیاد از دیدگاه پزشکی یک بیماری به شمار می رود که می

شقایق محبوبی زاده

طرح تسهیلاتی سلامت بانک ایران زمین ترویج خدمات باکیفیت درمانی را از طریق توانمندسازی و تقویت مراکز درمانی بخش خصوصی هدف گذاری کرده و گروه های هدف متنوعی دارد که پزشکان درمانگر اعتیاد از آن جمله اند.

به گزارش فکراقتصادی، اعتیاد از دیدگاه پزشکی یک بیماری به شمار می رود که می توان آن را در نقطه ای از فعالیت بازداشت و پس از آن امکان بهبودی معتادان نیز با تمایل و اراده آنها و به کمک روش های درمانی و پزشکی وجود دارد. می دانیم کشور ما ایران از جمله کشورهایی به شمار می رود که به دلیل هم مرز بودن با کشور افغانستان – بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در جهان – آسیب های فراوانی در حوزه اعتیاد دیده است.

مسئولیت اجتماعی بخش های مختلف اقتصادی از جمله بانک ها ایجاب می کند در جهت کنترل این آسیب حرکت کرده و اقدامات و برنامه هایی برای کاهش مشکلات ناشی از اعتیاد در دستور کار قرار دهند. بانک ایران زمین در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با نگرش روشن بینانه به معضل اعتیاد، این آسیب اجتماعی را یک بیماری قابل درمان قلمداد کرده و درمانگران فعال در این حوزه را در شمار مشمولان وام ها و تسهیلات طرح سلامت این بانک قرار داده است.

هدف اصلی تسهیلات طرح سلامت بانک ایران زمین، توانمندسازی بخش خصوصی فعال در حوزه درمان کشور و تقویت بنیه مالی این بخش به منظور ارائه خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب به متقاضیان است. روشن است که مراکز درمان اعتیاد و پزشکان و درمانگران فعال در این بخش، عموما خدمات خود را به افرادی ارائه می دهند که از توان مالی مناسبی برخوردار نیستند. بر این اساس، تسهیلات بانک ایران زمین می تواند حامی پزشکانی باشد که با تاسیس مراکز درمان اعتیاد به اقشار آسیب پذیر جامعه برای متوقف کردن چرخه اعتیاد و بازگشت به زندگی سالم کمک می کنند.

ضرورت ایفای خدمات به اقشار مختلف جامعه دغدغه همیشگی مدیران بانک ایران زمین بوده و تخصیص تسهیلات به مراکز درمانی، بهداشتی و پزشکی بخش خصوصی، در قالب طرح سلامت نیز در این راستا صورت پذیرفته است. این طرح بدون لحاظ کردن شرط میانگین حساب و پس از در نظر گرفتن سایر ضوابط و مقررات جاری بانک این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات طرح سلامت بانک ایران زمین عبارت است از؛ درخواست و مدارک شناسایی متقاضی، مدارک تحصیلی و مجوز مطب متقاضی، ارائه پیش فاکتور معتبر بابت تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرتبط با فعالیت متقاضی. همچنین در صورت داشتن ضامن، مدارک شناسایی، تحصیلی و مجوز مطب ضامنین نیز الزامی است.

این وام در قالب عقد مشارکت مدنی، در قبال ضمانت دو نفر پزشک معتبر و یا وثیقه ملکی مسکونی و حداکثر به مدت ۳۶ ماه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح سلامت می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.