تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 14:31
کد خبر : 34756

توسط انتشارات فراهنر؛کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد

کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد. به گزارش خبرنگار ما، در جهان كنوني كه گسترش روزافزون دهكده جهاني مرزهاي ارتباطات را به هم نزديك كرده است، نقش

mockups-design.com

کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما، در جهان كنوني كه گسترش روزافزون دهكده جهاني مرزهاي ارتباطات را به هم نزديك كرده است، نقش رسانه در ابعاد مختلف زندگي بشري اعم از اقتصادي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ….. نقشي بي بديل، تاثيرگذار و حائز اهميت است.

براین اساس انتشارات فراهنر با رسالت آگاهي بخشي كه براي خود در نظر گرفته است سعي در شناساندن ابعاد مختلف جهان رسانه در عصر كنوني و تاثيرات اين فضاي مدرن بر ابعاد و جوانب مختلف زندگي مردم دارد تا زواياي پيدا و پنهان ارتباطات و تاثيرات بي بديل نظم نوين جهاني براي مخاطبان بيش از پيش آشكار شود.

بي شك، رسانه با كاراكترهاي اطلاع رساني، آگاهي بخشي و آموزشي خود از مهم‌ترین ابزارهای توسعه بوده و با داشتن بیشترین و گسترده ترین حجم از مخاطبان، از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در رسیدن به اهداف توسعه‌اي به شمار مي‌رود.

كتاب حاضر در واقع پایان‌نامه كارشناسي ارشد نويسنده؛ صادق دوپیکر در رشته مدیریت رسانه، دانشکده هنر و رسانه، گروه آموزشی هنر دانشگاه پيام‌نور مركز تهران‌ غرب با عنوان «تحلیل جامعه شناختی جذب سرمایه گذار و توسعه بخش خصوصی به روش گراندد تئوری با تأکید بر نقش رسانه (مطالعه موردی شهرک صنعتی شمس آباد)» بوده است.

در مسير نگارش و ارايه اين پايان نامه “حسینعلی قجری”، به عنوان استاد راهنما و “لیلا فتحی” به عنوان مشاور هر دو از اساتید برجسته جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی دانشگاه‌های پیام نور تهران و البرز همراهی کرده اند.

در اين کتاب كه با حمايت انتشارات فراهنر منتشر شده است، به ابعاد مختلف توسعه بخش خصوصي و جذب سرمايه گذار، راهكارها، چالش‌ها و موانع اين مسير با تكيه بر نقش و جايگاه رسانه و تاثيرات آن به خوبي و بصورت مبسوط پرداخته شده است و مي‌تواند چراغ راهي براي صاحب نظران، دانش‌پژوهان، فعالان اقتصادي و مسئولان و دست‌اندركاران اين حوزه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.