تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 9:24
کد خبر : 41163

انتشار مقاله در فصلنامه ترانسفورماتور توسط مهندس مهدی مرادی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس

با تلاش و پشتکار مهندس مهدی مرادی از کارکنان واحد تعمیرات برق، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مقاله ای با عنوان “تجربه عیب یابی، بازدید داخلی و رفع خطای حرارتی از یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت نیروگاهی” در بیست و دومین شماره از فصلنامه ترانسفورماتور منتشر شد. این فصلنامه با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به صورت چاپی

انتشار مقاله در فصلنامه ترانسفورماتور توسط مهندس مهدی مرادی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس
با تلاش و پشتکار مهندس مهدی مرادی از کارکنان واحد تعمیرات برق، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مقاله ای با عنوان “تجربه عیب یابی، بازدید داخلی و رفع خطای حرارتی از یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت نیروگاهی” در بیست و دومین شماره از فصلنامه ترانسفورماتور منتشر شد. این فصلنامه با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به صورت چاپی منتشر می شود و در اختیار مهندسین برق شاغل در صنایع مختلف کشور قرار می گیرد.

مهندس مهدی مرادی، در این مقاله به شرح مطالعات و تجربیات خود در زمینه عیب یابی و رفع خطای حرارتی از ترانسفورماتور اصلی واحد دو نیروگاه پرداخته است. این پروژه با موفقیت کامل به پایان رسیده و نتایج آن در قالب مقاله مذکور ارائه شده است.

انتشار این مقاله در کنار مقاله پرفسور بهروز پهلوانپور، استاد دانشگاه کرانفیلد انگلستان و رئیس سابق کارگاه تدوین استانداردهای IEC مرتبط با روغن ترانسفورماتور، افتخاری بزرگ برای مهندس مهدی مرادی و شرکت مبین انرژی خلیج فارس محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.