تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 19:42
کد خبر : 41601

بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی دریافت کرد

این شرکت با اهتمام به پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بین‌المللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد. بر اساس این گزارش، در جریان ممیزی‌های انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم

بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی دریافت کرد
این شرکت با اهتمام به پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بین‌المللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.

بر اساس این گزارش، در جریان ممیزی‌های انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهی‌نامه های‌ استاندارد بین المللی گردید.

این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستم‌های مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.