تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 21:13
کد خبر : 41871

۱۲۷ هزار متر طول ازمعابر منطقه ۲ خط کشی ترافیکی شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه دو گفت: خط‌کشی ترافیکی معابر منطقه با هدف ایمن سازی معابر، روان سازی ترافیک، تفکیک خطوط عبوری و کاهش تصادفات رانندگی انجام شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه دو گفت: خط‌کشی ترافیکی معابر منطقه با هدف ایمن سازی معابر، روان سازی ترافیک، تفکیک خطوط عبوری و کاهش تصادفات رانندگی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار دهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در معابر دارد و از سویی محل عبور عابرین و توقفگاه وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشخص شده تا حرکت ها کانالیزه و ایمن شوند.
وی با اشاره به اجرای ۱۲۲ هزار مترطول خط کشی محوری در معابر منطقه از ابتدای سالجاری افزود: اقدامات انجام شده به منظور ایمن سازی ، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه و کنترل سرعت خودروها پس از بررسی و شناسایی معابر مورد نیاز با انجام عملیات خط کشی، و نوشتار دوجزیی از ابتدای سال جاری تا کنون به مرحله اجرا در آمده است.
کریمی گفت: اجرای ۳۶۳۷ مترطول خط کشی بلوک عابر پیاده ، ترسیم۱۴۵ عدد علائم نوشتاری ،خط کشی ۲۴ ایستگاه اتوبوس و تاکسی ، ۴۹۷ متر طول خط ایست و ۷۴۶متر طول خط کشی کانال در معابر اصلی و پرتردد سطح منطقه از دیگر اقدامات ترافیکی است انجام پذیرفته و برنامه ریزی و تدابیر لازم نیز درخصوص ارتقاء کمی و کیفی در ارائه خدمات به شهروندان صورت گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.