تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 18:48
کد خبر : 41936

همراه‌بانک را فقط از سایت رسمی بانک تجارت دریافت کنید

بانک تجارت در اطلاعیه‌‌ای از مشتریان خود درخواست کرد که به‌منظور امنیت بیشتر در انجام امور بانکی، همراه‌بانک تجارت را فقط از سایت این بانک دریافت و نصب کنند.  انتشار نرم‌افزارهای جعلی بانکی و یا طراحی یک صفحه مشابه وب‌‌سایت بانکی در فضای مجازی با اهداف مغرضانه؛ یکی از شگردهای مجرمین سایبری برای دستیابی به

همراه‌بانک را فقط از سایت رسمی بانک تجارت دریافت کنید
بانک تجارت در اطلاعیه‌‌ای از مشتریان خود درخواست کرد که به‌منظور امنیت بیشتر در انجام امور بانکی، همراه‌بانک تجارت را فقط از سایت این بانک دریافت و نصب کنند.

 انتشار نرم‌افزارهای جعلی بانکی و یا طراحی یک صفحه مشابه وب‌‌سایت بانکی در فضای مجازی با اهداف مغرضانه؛ یکی از شگردهای مجرمین سایبری برای دستیابی به اطلاعات مالی و بانکی است.

از آنجایی که تنها مرجع رسمی دانلود اپلیکیشن‌های بانکی وبسایت رسمی خود بانک‌ها می‌باشد، این بانک از مشتریان خود خواسته تا برای پیشگیری از احتمال سوءاستفاده، با دانلود نرم‌افزار همراه‌بانک تجارت از سایت این بانک به نشانی tejaratbank.ir امور بانکی و مالی خود را بدون دغدغه انجام دهند.

در همین راستا مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت نیز با شماره تلفن ۱۵۵۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مشتریان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.