تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 18:48
کد خبر : 41938

خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین

با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه۲۱ تیرماه متقاضیان می توانند با مراجعه به صورت غیر حضوری ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.  مشتریان محترم می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق https://advocacy.karafarinbank.ir، نسبت

خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه۲۱ تیرماه متقاضیان می توانند با مراجعه به صورت غیر حضوری ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.

 مشتریان محترم می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق https://advocacy.karafarinbank.ir، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای وارداتی شرکت کنند.
ثبت‌نام و انتخاب یک اولویت از سبد محصولات اعلامی، از روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه  ۱۴۰۳ ادامه دارد.
گفتنی است بانک کارآفرین تمامی خدمات وکالتی کردن حساب‌های این بانک را به صورت غیرحضوری ارائه داده تا مشتریان، معاملات و فعالیت‌های خود را به سهولت به انجام برسانند.

سامانه حساب وکالتی بانک کارآفرین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.