تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 19:03
کد خبر : 41950

پیشبرد نهضت ملی مسکن با پشتوانه متخصصان

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سفر به استان خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن «گلشهر» اهواز بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.  دکتر حسینی در این بازدید با اشاره به تامین مسکن اقشار مختلف جامعه به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:

پیشبرد نهضت ملی مسکن با پشتوانه متخصصان
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سفر به استان خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن «گلشهر» اهواز بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 دکتر حسینی در این بازدید با اشاره به تامین مسکن اقشار مختلف جامعه به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با تمام توان برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تلاش کرده و از همکاری سازمان‌ها و افراد متخصص برای پیشبرد هر چه کیفی‌تر و سریع‌تر این طرح استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به تأمین مالی ساخت بیش از ۳۷۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی از سوی بانک مسکن افزود: بانک مسکن به منظور حمایت از سازندگان و تسریع در تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن یه طور مرتب به رصد پروژه‌ها و بررسی میزان پیشرفت‌ آن‌ها می‌پردازد.
دکتر حسینی در ادامه با اشاره به موقعیت مطلوب و مناسب محل احداث پروژه گلشهر اهواز ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری از این پروژه، منشا خیر و برکت برای مردم عزیزمان کشورمان باشد.
پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.