تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 19:06
کد خبر : 41956

مدیرعامل بیمه ما: می توانیم از بیمه های زندگی به عنوان ابزار تامین مالی پروژه های اقتصادی استفاده کنیم

بیمه “ما” طی سه ماه ابتدایی سال جاری، ۷ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال حق بیمه در رشته بیمه‌های زندگی حق بیمه تولید کرده است. بیمه “ما” که موفقیت‌های مطلوبی در رشته بیمه‌های زندگی طی سالیان اخیر به دست آورده است توانسته در طی سه ماه بهار امسال، در رشته زندگی اندوخته

مدیرعامل بیمه ما: می توانیم از بیمه های زندگی به عنوان ابزار تامین مالی پروژه های اقتصادی استفاده کنیم
بیمه “ما” طی سه ماه ابتدایی سال جاری، ۷ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال حق بیمه در رشته بیمه‌های زندگی حق بیمه تولید کرده است.

بیمه “ما” که موفقیت‌های مطلوبی در رشته بیمه‌های زندگی طی سالیان اخیر به دست آورده است توانسته در طی سه ماه بهار امسال، در رشته زندگی اندوخته دار به ۷ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال حق بیمه دست پیدا کند که این رقم در مقایسه با ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۲ حکایت از رشد ۴۰ درصدی دارد.

دکتر کاردگر نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه “ما” مسیر توسعه صنعت بیمه را بیمه های زندگی می داند. وی در افتتاح ساختمان جدید بیمه “ما” در این خصوص خاطر نشان کرد: بیمه های عمر تنها کانال توسعه صنعت بیمه است . می توان از بیمه های زندگی به عنوان ابزار تامین مالی پروژه های اقتصادی استفاده کرد و با این روش نه تنها اقتصاد را مردمی کرده و منافع آن به جیب آحاد مردم واریز می شود بلکه با جمع کردن نقدینگی خرد جامعه جلوی رشد تورم اقتصاد هم گرفته می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.