تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 17:41
کد خبر : 41972

در همایش بررسی عملکرد سه ماهه خراسان رضوی اعلام شد : تداوم کسب موفقیت های درخشان اداره امور شعب خراسان رضوی در ماه های آتی سال

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک در همایش بررسی عملکرد سه ماهه اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر رعایت دقیق و بی چون و چرای بهداشت اعتباری به خصوص در بخش تعهدات و اعتبارات اسنادی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،شایان در این همایش که در محل سالن همایش های اداره

در همایش بررسی عملکرد سه ماهه خراسان رضوی اعلام شد تداوم کسب موفقیت های درخشان اداره امور شعب خراسان رضوی در ماه های آتی سال
محمود شایان عضو هیات مدیره بانک در همایش بررسی عملکرد سه ماهه اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر رعایت دقیق و بی چون و چرای بهداشت اعتباری به خصوص در بخش تعهدات و اعتبارات اسنادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،شایان در این همایش که در محل سالن همایش های اداره امور شعب این استان و با حضور تعدادی از اعضای هیات عامل بانک و جمعی از مدیران صف و ستادی استان خراسان رضوی برگزار شد،تاکید کرد:برای تحقق هر چه بهتر بهداشت اعتباری ضروری است تا کلیه همکاران با تسلط کامل بر بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک، ریسک اعتباری را تا حد امکان کاهش دهند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی در کسب رتبه برتر در مدیریت دارایی و بدهی و کاهش مصارف در بین ادارات امور شعب کشور ،گفت:انضباط مالی، مدیریت دارایی و بدهی و نهایتا کنترل نقدینگی تنها راه برون رفت کشور از چرخه تورم در کشور است.

شایان بیان کرد:لازمه بهبود و ارتقاء عملکرد مالی بانک، ثبات در مدیریت و تصمیمات و برنامه های راهبردی است.

این موفقیت مرهون همه کارکنان اداره امور شعب خراسان رضوی است

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاونت امور شعب بانک ملی ایران نیز  در همایش بررسی عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ اداره امور شعب استان خراسان رضوی،ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان و شهدا و همکاران فقید بانک ملی استان خراسان رضوی،گفت: ثبات بیشتر در تصمیمات مدیریت کلان مخصوصا در صدور بخشنامه ها و تصویب قوانین و مقررات بانکی و البته تسلط هرچه بیشتر همکاران بر دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک،مهم ترین عامل ارتقاء بهره وری و سلامت مالی و اداری بانک است.

وی افزود:مدیریت و کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی توانستند در حوزه جذب منابع و مدیریت دارایی و بدهی در بین سایر ادارات امور کشور، موفقیت خوبی را به ثبت برسانند. بدون شک این موفقیت تنها در سایه همدلی،مسئولیت پذیری و تلاش تک تک کارکنان  تحقق یافته است که جا دارد مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد.

سیستمی کردن  فرآیند انتصابات لازمه تحقق عدالت اداری

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم در پاسخ  به پرسش های کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی، درخصوص راهکارهای شغلی و توجه به معیشت کارکنان، از برنامه عملیاتی و جامع جهت سیستمی کردن فرآیند انتصابات و ارتقاء همکاران خبر داد.

وی در این باره گفت: سیستمی کردن فرآیند انتصابات و ارتقاء همکاران، لازمه تحقق عدالت اداری و کارراهه شغلی کارکنان بانک ملی ایران است.

وی افزود:منابع انسانی مهمترین و ارزشمندترین دارایی هر سازمان ازجمله بانک ملی ایران است که طبیعتا مهمترین دغدغه مدیریت ارشد بانک و معاونت منابع انسانی نیز ارتقاء کمی و کیفی این دارایی ارزشمند است.

لازمه پایش مستمر عملکرد زیر مجموعه ها درباره رعایت بهداشت اعتباری

عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتبارات بانک ملی ایران هم در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی با تقدیر از مدیریت هوشمندانه و بابرنامه این اداره امور در حوزه مصارف و مطالبات،بر نظارت مستمر مدیران بر عملکرد زیرمجموعه ها و ارکان اعتباری شعب درخصوص رعایت بهداشت اعتباری و ارتقاء جایگاه استان در حوزه تعهدات تاکید کرد.

پیروزی محصولات اعتباری جدید معرفی شده از سوی معاونت بانکداری جامع بانک ازجمله طرح های مهربانی و اعتبار ملی و پذیرنده ملی را متضمن بهبود کیفیت خدمات بانک به مشتریان و عموم هموطنان دانست و از همکاران خواست در تمام سطوح شغلی با انگیزه و نشاط هرچه تمام تر و به صورت ضابطه مند، تلاش خود را معطوف فروش این محصولات به مشتریان کنند.

احمد ملکی راد، مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این همایش، عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی را نمونه مناسبی برای سایر ادارات در برنامه ریزی عملیاتی و مدیریت بهینه دارایی و بدهی در منطقه دو کشور دانست.

وی افزود:اداره امور شعب خراسان رضوی توانست با همت بلند و عزم راسخ همه کارکنان خود برای رفع ناترازی بانک کمک درخورتوجهی کند.

اهداف ۱۳ گانه با جدول زمانبندی سرلوحه کارکنان اداره امور شعب خراسان رضوی

حمید صفای نیکو، رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این همایش گزارش کامل و مبسوطی درخصوص عملکرد سه ماهه و برنامه عملیاتی ماه های آتی سال جاری این اداره امور شعب در حوزه منابع، مصارف و مطالبات و ارتقاء و بهبود شاخص های مالی  ازجمله شاخص های اقتدار ملی ارائه داد و اهداف ۱۳ گانه این اداره امور شعب را تشریح کرد.

صفای نیکو گفت:این اهداف ۱۳ گانه توام با جدول زمانبندی دقیق در برنامه عملیاتی استان سرلوحه همه کارکنان است که با همه توان برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

بررسی وضعیت درمانگاه های بانک ملی در یک وبینار تخصصی

محمد شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در وبینار بررسی مسائل مربوط به درمانگاه های بانک ملی ایران در کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد،بر توسعه و ارتقاء خدمات درمانی به همکاران شاغل و پیشکسوت توسط درمانگاه های بانک تاکید کرد و خواستار تفویض اختیارات بیشتر به این درمانگاه ها به منظور بهبود خدمات مذکور شد.

حسن مونسان نیز در این وبینار نیز بر پاسخگویی بهینه و کسب رضایت حداکثری همکاران توسط درمانگاه ها تاکید کرد و پشتیبانی کامل و با قید فوریت از درمانگاه ها توسط ستاد اداره امور شعب استان ها را خواستار شد.

همچنین حسن کاظمی در این وبینار  با تاکید ویژه بر اهمیت رضایت همکاران شاغل و بازنشسته درخصوص خدمات سلامت و درمانی بانک به عنوان یکی از مهمترین ارکان رضایتمندی شغلی منابع انسانی، خواستار حفظ درمانگاه های بانک در سراسر کشور و استقلال مدیریتی آن ها از بیمارستان بانک ملی ایران و تفویض اختیارات لازم به این مراکز تحت مدیریت ادارات امور شعب استان ها در راستای بهبود و تسریع در ارائه خدمات به همکاران شد.

بازدید از چند مجموعه تولیدی در استان خراسان رضوی

گفتنی است مدیران ارشد بانک ملی ایران در سفر دو روزه به مشهد مقدس،از چند واحد تولیدی در این استان نیز بازدید کردند و با مدیران عامل این شرکت ها به گفت و گو پرداختند.

در این راستا محمود شایان به اتفاق حسن مونسان، از مجتمع کشت و صنعت رویش طلایی(دامپروری صنعتی صباح) بازدید کردند و با مدیران این مجموعه درباره گسترش تعاملات به مذاکره پرداختند.

محمود شایان همچنین با مدیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز دیدار و گفت و گو کرد.

حسن مونسان نیز با مدیر موسسه سازمان اقتصادی رضوی دیدار و راهکارهای ارتقاء و گسترش تعاملات این موسسه و بانک ملی استان خراسان رضوی را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین طی نشستی با صنعتگران و تولیدکنندگان استان خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.در این نشست کارآفرینان استان به بیان دیدگاه ها، مسائل و مشکلات پیش روی بخش تولید و صنعت و درخواست های خود از شبکه بانکی استان علی الخصوص بانک ملی ایران، پرداختند.

همچنین در مراسمی با حضور مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی، مدیر شهرک صنعتی فناوری های برتر مشهد مقدس و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرک، زمین محل احداث شعبه از سوی صنعتگران منطقه به بانک ملی ایران هبه گردید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.