تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 21:44
کد خبر : 41977

فاز نخست سامانه سیات به بهره برداری رسید

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با اتصال همه انبارهای این سازمان به شبکه هوشمند، ثبت دقیق صورت‌جلسه کشف، امکان صدور شناسه رهگیری و شناسه کالا و همچنین تعیین ارزش قیمت کالاها فراهم شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی با حضور در بخش

فاز نخست سامانه سیات به بهره برداری رسید

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با اتصال همه انبارهای این سازمان به شبکه هوشمند، ثبت دقیق صورت‌جلسه کشف، امکان صدور شناسه رهگیری و شناسه کالا و همچنین تعیین ارزش قیمت کالاها فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: سامانه سیات از سامانه هایی است که تکالیف قانون مبارزه با قاچاق است و از سال ۹۵ با تصویب آیین نامه های اجرایی مقرر شد که اجرایی شود.

وی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم رئیس جمهور شهید با سفر به بوشهر به موضوع اموال تملیکی ورود کردند و با مشاهده وضعیت وخیم نگهداری کالاها را دستورانی دادند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ساماندهی انبارها و قفسه بندی به خوبی صورت گرفت، گفت: یکی از برنامه هایی که رئیس جمهور شهید پیگیر بودند اجرایی شدن سامانه های مبارزه با قاچاق بود.

اجتهادی با اشاره به رونمایی از سامانه سیات ادامه داد: با اتصال همه انبارهای این سازمان به شبکه هوشمند، ثبت دقیق صورت‌جلسه کشف، امکان صدور شناسه رهگیری و شناسه کالا و همچنین تعیین ارزش قیمت کالاها فراهم شد.

وی بیان کرد: تعامل خوب دولت و قوه قضائیه موجب شد هم ساماندهی  و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی که برخی از دهه ۷۰ باقی مانده بود تعیین تکلیف شود و هم اتصال سامانه ها که مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود به سرانجام برسد و فاز نخست سامانه سیات امروز به بهره برداری رسید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.