تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 18:57
کد خبر : 43328

اهدای ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی به زائران در مرز مهران

  کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان ایلام، کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مانند سال های گذشته جهت مشارکت

 

ایلام/ اهدای 200 هزار بطری آب معدنی به زائران در مرز مهران

کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان ایلام، کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مانند سال های گذشته جهت مشارکت در امر خیر و خداپسندانه پذیرایی از زائران اربعین حسینی، تعداد ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی به این زائران اهدإ کردند.

این مقدار آب معدنی با هماهنگی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام به وسیله ۴ دستگاه تریلر یخچالی به مرز مهران انتقال و توسط جمعی از کارکنان این اداره کل به زائران در مسیرهای رفت و برگشت تقدیم شد.
نجم الدین موسی نژاد؛ مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام با حضور میدانی خود در کنار سایر کارکنان این استان در مرز مهران، در مصاحبه با خبرنگاران استانی، علت حضور کارکنان استان در شرایط بسیار سخت جوی و گرمای طاقت فرسای مرز مهران برای ساعات طولانی را رعایت اصل امانتداری از محموله ارسالی کارکنان سازمان در سراسر کشور و توزیع این آب ها بصورت کاملاً سرد و توأم با تکریم مسافران کوی اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین ۱۴۰۳ را توفیق الهی بیان کرد.

موسی نژاد همچنین گزارشی از خدمات سازمان در سال های پیش به ستادهای اربعین در کلیه استان های غربی کشور ارائه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.