تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:04
کد خبر : 44576

حراست در کنار مدیران و حافظ کارکنان است

سرپرست دفتر حراست مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراست به عنوان بازوی نظارتی همواره در کنار مدیران و حافظ کارکنان است. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست دفتر مرکزی حراست در گردهمایی سالانه مدیران ستادی و اجرایی سازمان با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، اظهار کرد: حراست بازوی

حراست در کنار مدیران و حافظ کارکنان است

سرپرست دفتر حراست مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراست به عنوان بازوی نظارتی همواره در کنار مدیران و حافظ کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست دفتر مرکزی حراست در گردهمایی سالانه مدیران ستادی و اجرایی سازمان با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، اظهار کرد: حراست بازوی نظارتی مدیران است و همواره سعی کرده از کارکنان حفاظت کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ دفتر مرکزی حراست در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آغاز به کار کرده است، گفت: از سال ۱۴۰۱ در بسیاری از ادارات کل استان‌ها حراست مستقل منصوب شده و در سایر استان ها نیز در حال پیگیری برای انتصاب حراست مستقل هستیم.

سرپرست دفتر حراست مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در بخش حفاظت فیزیکی، کمیته انضباطی کار شکل گرفت و نخستین جلسه آن نیز برگزار شد.

‌وی خاطرنشان کرد: با توجه به اضافه شدن انبارهای سازمان، نیازمند نیروهای حفاظتی جدید برای حراست از بیت المال هستیم.

سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: مدیران در صورتی بروز هرگونه مشکل آن را به حراست اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.