تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 13:00
کد خبر : 43061

تجربه زندگی رویایی با سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ

  یک دنیای خیالی را تصور کنید که در آن یخچال‌ها دیگر تنها فضایی سرد برای نگهداری مواد غذایی نیستند و با دستگاه‌های باهوشی روبرو هستید که همه جوره با شما تعامل می‌کنند. می‌توانند نیازهایتان را بشناسند، با جهان بیرون ارتباط برقرار کنند و حتی آرزوهای آشپزی‌تان را به واقعیت تبدیل نمایند. آنها برای شما

 

یک دنیای خیالی را تصور کنید که در آن یخچال‌ها دیگر تنها فضایی سرد برای نگهداری مواد غذایی نیستند و با دستگاه‌های باهوشی روبرو هستید که همه جوره با شما تعامل می‌کنند. می‌توانند نیازهایتان را بشناسند، با جهان بیرون ارتباط برقرار کنند و حتی آرزوهای آشپزی‌تان را به واقعیت تبدیل نمایند. آنها برای شما خرید می‌کنند، براساس اقلام مورد نیازتان دستورتهیه مخصوص ارائه می‌دهند و تمامی خوراکی‌ها را مثل روز اول تازه و باطراوت نگه می‌دارند تا با هر بار باز کردن درب، وارد دنیایی از طعم‌ها و رایحه‌های متنوع شوید. این یخچال‌های دوست‌داشتنی حتی با پخش موزیک یا فیلم موردعلاقه‌تان، شما را سرگرم می‌کنند و به کمک آنها می‌توانید به جهانی از تجربیات جدید دسترسی داشته باشید. چقدر خوب بود اگر این یخچال‌های رویایی، واقعیت داشتند!

شرکت سامسونگ با یکی از جدیدترین یخچال‌های هوشمند خود، به این رویا جامه عمل پوشانده است و امکاناتی فوق‌العاده را در اختیارتان قرار می‌دهد. با یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ، در خانه خود یک محصول هوشمند دارید که با پیشنهادات متنوع خود از شما و اعضای خانواده‌تان استقبال می‌کند تا تجربه شگفت‌انگیزی از حضور در آشپزخانه داشته باشید و کیفیت زندگی بالاتری را تجربه کنید.

کمک‌آشپز هوشمند شما

یخچال سایدبای‌ساید RS6H سامسونگ، با طراحی شیک و مدرن خود، زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند. این یخچال، مجهز به پنل هوشمند Family Hub است که از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن، دستور پخت‌های جدید و خلاقانه‌ای را جستجو کرده و به شما پیشنهاد دهد. با اتصال به اینترنت، دوربین داخلی برای مشاهده محتویات یخچال و بهره‌مندی از هوش مصنوعی، با تهیه لیست خرید و برنامه‌ریزی دقیق همراه شماست تا بدون نگرانی به سراغ آشپزی بروید و دیگر دغدغه انتخاب غذا برای یک وعده لذیذ را نداشته باشید. Family Hub مدیریت هوشمند مواد غذایی و آشپزی را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

یخچالی که از همه جا قابل دیدن است

اگر زمانی که در راه خانه هستید و می‌خواهید برای شام خرید کنید، از موجودی یخچال‌تان خبر ندارید، قابلیت نمای داخلی (View Inside) به کمک‌تان می‌آید. این امکان به شما اجازه می‌دهد از هر کجا که هستید، داخل یخچال خود را ببینید و از محتویات آن اطلاع پیدا کنید. نمای داخلی، از دوربین‌های نصب شده در داخل محفظه‌ها کمک می‌گیرد تا همه چیز را به شما نشان دهد. از طریق گوشی هوشمند خود می‌توانید اقلام موجود را مشاهده کرده و بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، همه چیز را بررسی کنید. با وجود این امکان، تهیه لیست خرید آسان‌تر از همیشه است.

همچنین می‌توانید برای هر یک از اقلام خوراکی، یک تاریخ انقضای مشخص تعیین کنید تا این یخچال هوشمند بر اساس بهترین زمان مصرف به شما اطلاع دهد. بدین ترتیب دیگر خبری از فاسد شدن مواد غذایی فراموش شده در گوشه و کنار محفظه‌ها نیست و همه چیز در تازه‌ترین زمان خود مصرف می‌شود.

خداحافظ غذای تکراری!

برای همیشه با غذاهای تکراری خداحافظی کنید. برنامه‌ریز غذا (Meal Planner) در یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ، امکان هوشمند دیگری است که به شما کمک می‌کند تا از چالش همیشگی انتخاب غذا برای هر وعده عبور کنید. برنامه‌ریز غذای هفتگی طبق ترجیحات شما و موجودی داخل یخچال، هر روز یک غذای جدید پیشنهاد می‌دهد تا برای اعضای خانواده خود وعده‌های خوشمزه و باب میل آنها را بپزید.

ویژگی SmartThings Cooking از ذائقه و انتخاب‌های غذایی شما یاد می‌گیرد و همواره دستور پخت‌های (Recipes) جذاب اما ساده را به شما پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی می‌تواند از طریق پلتفرم SmartThings، دستور پخت انتخابی‌تان را به طور مستقیم به فر یا اجاق گاز بفرستد تا سایر مراحل به صورت هوشمند انجام شود. برای این کار شما همچنین می‌توانید از دستیار صوتی Bixby سامسونگ استفاده کنید تا با فرمان صوتی شما، انواع دستور پخت دلخواه‌تان را جستجو کرده و آنها را ذخیره کند.

لیستی که هوشمند تهیه می‌شود

با برنامه لیست خرید (Shopping List)، از خرید اضافی و هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می‌کنید. این قابلیت، با کمک گرفتن از نمای داخلی، موجودی اقلام خوراکی داخل یخچال را بررسی کرده و بر اساس آن یک لیست خرید تهیه می‌کند. حتی زمانی که به برای وعده بعدی خود برنامه‌ریزی کرده و به خرید یک خوراکی جدید فکر می‌کنید، می‌توانید اقلام مورد نظرتان را با یک لمس یا فرمان صوتی به لیست خریدتان اضافه کرده و سپس سفارش‌تان را در سبد خرید فروشگاه‌های آنلاین ثبت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق گوشی‌ هوشمندتان، به این لیست دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

مرکز سرگرمی آشپزخانه شما

پنل هوشمند Family Hub، زمانی را که در آشپزخانه می‌گذرانید، برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. با اتصال به اینترنت، به جهانی از آهنگ‌ها، پادکست‌ها، اخبار و شبکه‌های رادیویی متنوع دسترسی خواهید داشت. نمایشگر این پنل همچنین قادر است برای سرگرمی شما، سریال‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب‌تان را پخش کند. همچنین امکان پاسخ به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی و استفاده از اپ‌های تعبیه‌شده روی گوشی نیز وجود دارد.

شما می‌توانید تمامی این کارها را با استفاده از فرمان‌های صوتی ساده انجام دهید و از یخچال‌تان بخواهید که مواد غذایی موردنیازتان را جستجو کند و یا یادداشت‌هایتان را نمایش دهد. تنها با نصب یک ویجت، تمامی برنامه‌های پخش آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی محبوب شما توسط این پنل قابل دسترسی خواهند بود و می‌توانید لحظه‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. نمای هوشمند (SmartView)، محتوای در حال پخش در تلویزیون‌های هوشمند Samsung Smart TV را روی نمایشگر پنل به شما نمایش می‌دهد. به کمک این پنل حتی می‌توانید بدون نیاز به گوشی یا لپ‌تاپ، به تمامی وب‌سایت‌ها و خدمات آنلاین فضای مجازی دسترسی داشته باشید و آنها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

فناوری Family Hub به عنوان یک مرکز کنترل هوشمند، به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی با سایر دستگاه‌های متصل در سراسر خانه ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این پنل در بستر اپلیکیشن SmartThings، می‌توانید از وضعیت هر دستگاه به صورت مجزا مطلع شوید و آنها را از راه دور کنترل کنید.

یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ، ضامن راحتی زندگی روزمره شماست و کارها را برایتان آسان می‌کند. برای لذت بردن از یک روز دلنشین در کنار اعضای خانواده خود، فقط کافی است به این یخچال دستور دهید تا تمام کارهایی را که برای تهیه یک وعده غذای لذیذ لازم دارید برای شما انجام دهد. با وجود این یخچال، یک زندگی رویایی را تجربه خواهید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.