تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 19:05
کد خبر : 43481

مزایده ۴۱ هزار میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت برقی

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال انواع کالا، خودرو و موتور سیکلت برقی در مزایده شماره ۲۸۲ عرضه کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری الکترونیکی شماره ۲۸۲ از امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه شروع شد. قرار است در این مزایده

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال انواع کالا، خودرو و موتور سیکلت برقی در مزایده شماره ۲۸۲ عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری الکترونیکی شماره ۲۸۲ از امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه شروع شد.

قرار است در این مزایده که ارزش کالاهای پایه آن بیش ز ۴۱ هزار میلیارد ریال کارشناسی شده است انواع ماشین آلات راهسازی، انواع خودروی سواری،‌انواع موتور سیکلت برقی، پوشاک و البسه (به شرط صادرات)، دخانیات، قطعات و لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت، اقلام سریع الفساد، موبایل و لوازم جانبی، انواع اقلام ضایعاتی و لوازم خانگی برقی و غیربرقی عرضه می‌‌شود.

بیشترین اقلام عرضه شده در مزایده ۲۸۲ به ترتیب مربوط به استان هرمزگان، تهران، خوزستان و آذربایجان غربی است.

روز گذشته نیز علی صالحی دادستان تهران از عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی به ارزش پایه هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال از طریق مزایده شماره ۲۸۲ اموال تملیکی خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود: نظارت بر روند تعیین تکلیف اقلام خارجی وارداتی موضوع پرونده لوازم خانگی بوش به صورت مستمر در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار دارد تا ضمن برگزاری مراحل اجرای مزایده این کالا‌ها به نحو احسن و در سریع‌ترین زمان ممکن، از هرگونه هدررفت اموال بیت‌المال جلوگیری شود.

مزایده گران می‌توانند  تا روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه پیشنهادهای خود را در سامانه ستاد الکترونیک ایران ثبت کنند و مورخ ۲۰ شهریورماه از نتایج رمزگشایی پیشنهادها مطلع شوند.

علاقه مندان شرکت در مزایده و دریافت راهنما و نیز کسب اطلاع بیشتر از کالاهای عرضه شده، به تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس TAMLIKI.IR و یا سامانه ستاد الکترونیک دولت به نشانی  setadiran.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.