تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 18:53
کد خبر : 43501

جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود

مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بر عزم راسخ و جدیت بانک در زمینه جذب منابع و افزایش سهم بازار با تکیه بر کارگروهی و توان همکاران تأکید کرد.  علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بانک در سال جاری که با محوریت جذب منابع و توسعه سهم بازار با

جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود
مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بر عزم راسخ و جدیت بانک در زمینه جذب منابع و افزایش سهم بازار با تکیه بر کارگروهی و توان همکاران تأکید کرد.

 علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بانک در سال جاری که با محوریت جذب منابع و توسعه سهم بازار با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل، مدیران ستادی و معاونان مناطق بانک برگزار شد، اظهار داشت: باید با تغییر نگرش در خصوص نحوه جذب و به‌کارگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی و نیز طراحی محصولات جدید و رقابتی، قدم‌های بلندتری برای افزایش سهم بازار بانک سینا برداریم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی، نظارت و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های بانک، توسعه سهم بازار و جذب منابع بیشتر را می‌توانیم محقق کنیم. برای تداوم این مسیر، باید همکاری و هم‌افزایی در بین کارکنان صف و ستاد بیش از گذشته افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید با همه تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها به سمت بازاریابی هدفمند و بهینه حرکت کنیم، تصریح کرد: هیئت‌مدیره با سیاست‌گذاری، مدیران ستادی با برنامه‌ریزی و مدیران مناطق با اجرای آگاهانه تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها اهداف بانک را محقق می‌کنند و اینجاست که نقش مهم و اثرگذار مدیران و معاونان مناطق برای جذب حداکثری منابع نشان داده می‌شود.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین راهکارهای عملیاتی برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌های بانک در خصوص افزایش سهم بازار، از کارکنان شاغل در واحدهای مختلف ستادی و صف خواست با ارائه و انعکاس نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مشکلات حوزه‌های تحت پوشش و بیان ایده‌های خلاقانه، در راستای جذب منابع و تحقق اهداف ترسیم‌شده، مشارکت فعال داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.