تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 12:54
کد خبر : 43591

توانمند سازی نیروی انسانی از وظایف اصلی مسئولین شعب بانک ایران زمین است

گردهمایی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین استان برگزار شد. در این گردهمایی خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اشاره به لزوم پویایی کارکنان شعب گفت: طی یک ماه اخیر روند و عملکرد تک تک همکاران به صورت روزانه توسط معاونین منطقه رصد و شعب پویا

توانمند سازی نیروی انسانی از وظایف اصلی مسئولین شعب بانک ایران زمین است
گردهمایی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین استان برگزار شد.

در این گردهمایی خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اشاره به لزوم پویایی کارکنان شعب گفت: طی یک ماه اخیر روند و عملکرد تک تک همکاران به صورت روزانه توسط معاونین منطقه رصد و شعب پویا و فعال و در مقابل شعبی که تلاش کافی در جهت بهبود عملکرد نداشته اند، مشخص شده است.

جمشیدی در ادامه افزود: این روسای شعب هستند که از همکاران خود نیروهای توانمند می سازند و از حداکثر پتانسیل آنها استفاده می کنند و هنر مدیریتی خود را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه تفکر مثبت کارکنان و پیگیری های مستمر آنها در امر بازاریابی عامل موفقیت و روند رو به رشد شعب است، گفت: شعب ضعیف با برنامه ریزی دقیق و بازاریابی به صورت روزانه، تمام توان خود را به کار گیرند تا در پایان شهریور به نتایج مطلوب برسند.

در ادامه مهدی جوانمردی حقیقی فرد معاون اجرایی منطقه ضمن تشکر از شعبی که صد در صد اهداف خود را محقق کردند، گفت: شعب موفق ثابت کردند که با تلاش و برنامه ریزی منسجم موفقیت حتمی و قطعی خواهد بود.

معاون اجرایی منطقه پس از بررسی عملکرد شعب در ماه گذشته افزود: تمامی شعب ضمن اعلام برنامه های انجام شده در ماه قبل با ایجاد تغییرات کاربردی، برنامه های جدید خود را در ماه جاری به این مدیریت اعلام کنند.

وی همچنین بیان کرد: کارنامه عملکرد شعب به صورت روزانه و ماهانه در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت و روسای شعب موظفند از این ابزار در جهت بهبود وضعیت همکاران و ارتقای شعبه بهره برداری کنند.

معاون اجرایی منطقه با اشاره به اخبار کذب در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: همکاران باید با درایت و آگاهی خود نسبت به رفع سوتفاهم ها اقدام کنند و مدیریت آن به عهده مسئولین شعب است.

رسول گوینده معاون اعتباری منطقه در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی شعب استان، گفت: پرورش نیروهای زبده و توانمند و جانشین پروری از وظایف اصلی هر یک از مسئولین شعب است.

گوینده شناخت کافی از محصولات و سرویس های بانک توسط همکاران را، عاملی مهم در جهت موفقیت شعب در بازاریابی بیان کرد و افزود: همکاران با مطالعه دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلف بانک از جمله بسته های اعتباری، در جهت معرفی دقیق خدمات بانک به مشتریان تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.