تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 13:10
کد خبر : 43600

کارواش های آلاینده زیست ‌محیطی منطقه۲ مشمول آرای بند ۲۰ شدند

  معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: واحدهاي شست وشوي خودرو در منطقه ملزم به رعايت ضوابط زيست محيطي شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه‌ ۲، علی اصغر طاهری گفت: کارواش ها به لحاظ استفاده از مواد شوینده و عدم مديريت اصولي پساب توليدي كه حاوي آلاينده هاي متعدد از

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: واحدهاي شست وشوي خودرو در منطقه ملزم به رعايت ضوابط زيست محيطي شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه‌ ۲، علی اصغر طاهری گفت: کارواش ها به لحاظ استفاده از مواد شوینده و عدم مديريت اصولي پساب توليدي كه حاوي آلاينده هاي متعدد از جمله چربي و روغن ، مواد شيميايي و .. یکی از مراکز آلاینده زیست محیطی شناخته شده اند و در همین راستا پایش و رصد فعالیت كارواش ها به لحاط رعایت اصول زيست محيطي به صورت مستمر انجام می شود.
وی با اشاره به فعالیت ۴۱ کارواش در منطقه افزود:در همین راستا طی بازدید های میدانی صورت گرفته، کارواش ها براساس رای کمیسیون بند ۲۰ ملزم به رعایت استانداردهای زیست محیطی شدند.
معاون شهردار منطقه با بیان اینکه رسیدگی به مزاحمت‌های ناشی از فعالیت مشاغل یا آلایندگی حاصل از آن که مختل کننده آرامش شهروندان، سلامت جسمانی و روانی آن ها یا تهدید کننده سلامت محیط زیست باشد در صلاحیت کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها است، اعلام کرد: در همین راستا کنترل و نظارت طی گشت زنی های مستمر در واحدهای صنفی فعال محدوده این منطقه برای رفع مزاحمت صورت می گیرد.
طاهری ادامه داد: در سه سال گذشته فعالیت ۹ واحد کارواش به لحاظ عدم رعایت اصول زیست محیطی متوقف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.