تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 18:56
کد خبر : 44203

دوره آموزشی دیگری از سازمان اموال تملیکی/رشد و تعالی خانواده برای بانوان شاغل

  سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اقدام به برگزاری دوره آموزشی دو روزه رشد و تعالی خانواده برای بانوان شاغل در این سازمان نموده است. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امور زنان و خانواده و امور آموزش و بهسازی نیروی انسانی اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان

 

دوره آموزشی دیگری از سازمان اموال تملیکی/رشد و تعالی خانواده برای بانوان شاغل

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اقدام به برگزاری دوره آموزشی دو روزه رشد و تعالی خانواده برای بانوان شاغل در این سازمان نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امور زنان و خانواده و امور آموزش و بهسازی نیروی انسانی اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان اموال تملیکی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دوره آموزشی رشد و تعالی خانواده را ویژه بانوان شاغل در اداره‌های کل ستادی و استانی برگزار می کند.

این دوره آموزشی در راستای اجرای بخشنامه های سازمان اداری استخدامی با عناوین تعادل کار و زندگی، اصول ارتباط سالم زن و مرد در محیط کار، خانواده و جوانی جمعیت، قانون حمایت از خانواده و مهارت‌های والدگری در مجتمع آموزشی دشت بهشت استان البرز در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ استادانی از بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی، موسسه مأوا و بنیاد پژوهشهای امام خمینی(ره) قم مطالب آموزشی را به بانوان حاضر در این دوره دو روزه می آموزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.