تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 20:34
کد خبر : 44148

​وزیر ورزش و جوانان: بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود

در دیدار مدیرعامل بانک صادرات ایران با وزیر ورزش و جوانان، دنیامالی بر نقش این بانک در توسعه زیرساخت‌های اماکن و ورزشی و حمایت‌گری از ورزش قهرمانی تأکید کرد.  محسن سیفی، مدیرعامل با احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم دیدار کرد. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ضمن تأکید بر حضور بانک

​وزیر ورزش و جوانان: بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود
در دیدار مدیرعامل بانک صادرات ایران با وزیر ورزش و جوانان، دنیامالی بر نقش این بانک در توسعه زیرساخت‌های اماکن و ورزشی و حمایت‌گری از ورزش قهرمانی تأکید کرد.

 محسن سیفی، مدیرعامل با احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم دیدار کرد.
در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ضمن تأکید بر حضور بانک صادرات ایران در توسعه زیرساخت‌های اماکن ورزشی به نقش این بانک در حمایت از صنایع بزرگ و نیز تقویت تولید در کشور اشاره کرد و بیان داشت: «یکی از وظایف ذاتی بانک صادرات ایران کمک به تجارت و توسعۀ حوزه‌های صنعت و تولید کشور است؛ چیزی که حداقل براساس ارتباطی که با رؤسای مختلف بانک صادرات ایران داشتم، دریافتم که در حوزۀ پروژه‌های عمرانی از این ظرفیت به خوبی استفاده شده¬است و می‌تواند یکی از توفیقات خوب بانک صادرات ایران باشد».
وی افزود: «امیدواریم این سرعتی که بانک صادرات ایران دارد و گشایش‌هایی که برای تولیدکنندگان و تجار به وجود می‌آورد، با سرعت بیشتری ادامه داشته یابد».
دنیامالی همچنین به نقش بانک صادرات ایران در تقویت جوانان با ارائه تسهیلات اشتغال کوچک و خانگی نیز اشاره داشت و مطرح کرد: «بانک‌ها باید به سمت حمایت از صنایع خانگی و صنایع‌دستی حرکت کنند که این کار از طریق ارائه تسهیلات برای ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی امکان‌پذیر است؛ مخصوصاً با حمایت از مشاغلی که در حوزۀ زنان تعریف می‌شود، بانک‌ها می‌توانند از این ظرفیت بخش تولید به خوبی استفاده کنند».
وی با اشاره به اهمیت حمایت بانک‌ها از زنان سرپرست خانوار و ضرورت ارائه تسهیلات به این اقشار، اظهار داشت: «صنایع‌دستی در دنیا ارزش فراوانی دارد. مخصوصاً صنایع‌دستی ایران که از غنا و ظرفیت بالایی برخوردار است‌، می‌تواند پتانسیل خوبی برای تقویت صادرات کشور باشد و بانک صادرات ایران به‌دلیل ماهیتی که دارد می‌تواند گام‌های مؤثری در این مسیر بردارد».

Picsart_24-09-28_09-31-01-269.jpg

کارنامه موفق بانک صادرات ایران در خدمت به توسعه نهاد خانواده
وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم در ادامه به دغدغه تسهیلات ازدواج جوانان نیز اشاره کرد و در سخنانی گفت: «هر مصوبه‌ای که به بانک صادرات ایران ابلاغ شده، عملیاتی شده و باعث شده این بانک کارنامۀ موفقی در این خصوص داشته باشد. طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است و بر‌اساس بررسی‌هایی که داشتیم، بانک صادرات ایران حتی فراتر از سهمیۀ تکلیفی بانک مرکزی توانسته وام ازدواج و وام فرزندآوری به زوجین جوان پرداخت کند که رویکرد مناسبی برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان و شکل‌گیری نهاد خانواده است».
دنیامالی در پایان سخنان خود بر ضرورت حمایت بانک صادرات ایران در کنار تمام عملکردهای خود از ورزش قهرمانی و توسعه آن نیز تأکید کرد و این مهم را یک دستاورد ملی و ماندگار خواند.

بانک صادرات ایران؛ حامی برنامه‌های جوانی جمعیت
در ادامه محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز، به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات بانک صادرات ایران در دو حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و مطرح کرد: این بانک به منظور تأمین منابع مالی لازم برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی، بسته اعتباری حمایت از توسعه ورزش را در نظر گرفته و نیز در مسابقات گوناگون ورزشی در عرصه‌های مختلف استانی، ملی، بین‌المللی نیز نقش حمایتگری مالی خود را انجام می‌دهد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران اضافه کرد: همچنین با ارج نهادن به نیروی انسانی مجموعه نیز، توفیق داریم تا ورزشکاران متعددی در عرصه‌های گوناگون با نام بانک صادرات ایران، پرچم ایران را به اهتزار درآورند.
وی در ادامه به تسهیلات اعطایی در خصوص ازدواج و توسعه نهاد خانواده نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بانک صادرات ایران در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ با پرداخت ۳۴ هزار و ۸۳۶ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۱۱۴ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال در اقصی نقاط کشور و نیز اعطای ۳۳ هزار و ۲۶۶ فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به ارزش بالغ بر ۲۶ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال در همین بازه زمانی، نسبت به حمایت از طرح جوانی جمعیت و کمک به سیاست‌های دولت در تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری اقدام کرده است.
سیفی اضافه کرد: این بانک همچنین کمک به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر را از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن مورد توجه قرار داده به نحوی که در مدت مذکور بیش از ۴۰۵ خانواده از این وام به ارزش ۹۹۹ میلیارد ریال برخوردار بوده‌اند.
علاوه بر این، بانک صادرات ایران به منظور کمک به تکمیل سیاست‌های کلان دولت در بخش مسکن، در شش ماه اول سال جاری در راستای کمک به برنامه‌های جوانی جمعیت نیز به ۱۵۴ خانواده وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به ارزش ۲۹۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین پرداخت ۲۰۱ فقره وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال نیز در دستور کار بانک بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.