تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 16:52
کد خبر : 43374

خدمت رسانی پایگاه شهید بهروزی اموال تملیکی در پیاده روی جاماندگان اربعین

  پایگاه شهید بهروزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین سال ۱۴۰۳ با برپایی موکب و عرضه بسته‌های فرهنگی از عزاداران حسینی پذیرایی کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پایگاه شهید بهروزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با برپایی موکب و

 

خدمت رسانی پایگاه شهید بهروزی اموال تملیکی در پیاده روی جاماندگان اربعین

پایگاه شهید بهروزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین سال ۱۴۰۳ با برپایی موکب و عرضه بسته‌های فرهنگی از عزاداران حسینی پذیرایی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پایگاه شهید بهروزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین سال ۱۴۰۳ حضور یافت.

 پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران از میدان امام حسین(ع) تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد و موکب پایگاه بسیج این سازمان از اذان صبح روز یکشنبه با ارائه بسته های فرهنگی و کتابهایی با موضوع حجاب و عفاف و دفاع مقدس برای قشر نوجوان و جوان از جاماندگان در مسیر راهپیمایی استقبال به عمل آورد‌.

همچنین در موکب پایگاه شهید بهروزی با آب و آبمیوه سرد، صبحانه و غذای گرم از حاضرین در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی پذیرایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.