تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 10:46
کد خبر : 44108

پررنگ تر شدن مسئولیت‌های اجتماعی در پتروپالایش ابوالفارس

    با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، جشن «شکوفه های مهر» به همت شرکت بین المللی  پتروپالایش ابوالفارس دراستان خوزستان، شهرستان رامهرمز، منطقه ابوالفارس در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳، برگزار شد. در این جشن ۹۳۰ بسته آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهر رامهرمز، اهدا شد. براساس این گزارش،

 

 

با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، جشن «شکوفه های مهر» به همت شرکت بین المللی  پتروپالایش ابوالفارس دراستان خوزستان، شهرستان رامهرمز، منطقه ابوالفارس در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳، برگزار شد.

در این جشن ۹۳۰ بسته آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار شهر رامهرمز، اهدا شد.

براساس این گزارش، این اقدام با هدف حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان  انجام شد و در کنار کمک به تأمین نیازهای آموزشی این دانش‌آموزان، این شرکت تلاش دارد تا با رفع برخی از موانع تحصیلی، انگیزه‌ای برای ادامه تحصیل کودکان، فراهم کند.

بنابراین گزارش، همکاری نزدیک میان نهادهای حمایتی و آموزشی کشور در اجرای این طرح، به ارتقای عدالت آموزشی و بهبود دسترسی به امکانات تحصیلی در نقاط دورافتاده کمک شایانی کرده است.

پتروپالایش ابوالفارس به عنوان یکی زیرمجموعه های گروه صنعتی گلرنگ در راستای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی خود، برنامه‌های مشابهی در حوزه‌های دیگر نیز به اجرا در آورده و همواره تلاش می‌کنند تا در مسیر توسعه پایدار و حمایت از جامعه، گام‌های موثری بردارند.

گفتنی است این پتروپالایش به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه انرژی و پالایش، تعهد بالایی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مناطق محروم دارد. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای محلی و اجتماعی مناطق کمتر برخوردار، تلاش می‌کند تا با اجرای برنامه‌های حمایتی، توسعه اجتماعی و اقتصادی را در این مناطق ارتقا دهد. اقدامات این مجموعه در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی شامل پروژه‌های آموزشی، بهداشتی، رفاهی و محیط زیستی است.

یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این شرکت در مناطق محروم، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است. با این کار، پتروپالایش ابوالفارس به رشد اقتصادی این مناطق کمک می‌کند و از مهاجرت نیروی کار به شهرها جلوگیری می‌کند.

این اقدامات نشان از تعهد پتروپالایش ابوالفارس به توسعه پایدار و همیاری با جامعه دارد و هدف آن بهبود کیفیت زندگی در مناطق محروم و کمک به کاهش فاصله‌های اقتصادی و اجتماعی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.