تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 20:20
کد خبر : 44122

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس گروه مالی گردشگری افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، ​هتل کاروانسرای میراث رشیدیه تهران با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مهدی جهانگیری،

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس گروه مالی گردشگری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، ​هتل کاروانسرای میراث رشیدیه تهران با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری افتتاح شد.

این هتل ۵ ستاره که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده، صبح امروز شنبه ۷ مهر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی و هفته گردشگری به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در افتتاح رسمی هتل ۵ ستاره میراث رشیدیه تهران بر حمایت‌های دولت چهاردهم از صنعت گردشگری تاکید کرد و خواستار حضور سرمایه‌گذاران در این صنعت شد.

هتل کاروانسرای گران میراث رشیدیه، یکی از برجسته‌ترین و زیباترین هتل‌های سنتی ۵ ستاره در تهران به شمار می‌آید که با معماری خیره‌کننده‌اش، داستان‌های تاریخ غنی ایران را روایت می‌کند.

این کاروانسرا با ۴۶ واحد اقامتی دلنشین، فضایی آرام و دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.