تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 14:46
کد خبر : 36837

افزایش اعتماد سپرده گذاران با افزایش سود بانک شهر

  شقایق محبوبی زاده یکی از اقدامات مهم بانک شهر با توجه به رسالتی که در راستای خدمات شهری و شهر هوشمند دارد، توسعه خدمات شهری است. از این رو فناوری‌های نوین جزء لاینفک توسعه سرویس‌ها در این بخش هستند. زیرساخت‌هایی مثل امضای دیجیتال، سفته الکترونیک، احراز هویت دیجیتالی و از این قبیل، جزء لاینفک

 

شقایق محبوبی زاده

یکی از اقدامات مهم بانک شهر با توجه به رسالتی که در راستای خدمات شهری و شهر هوشمند دارد، توسعه خدمات شهری است. از این رو فناوری‌های نوین جزء لاینفک توسعه سرویس‌ها در این بخش هستند. زیرساخت‌هایی مثل امضای دیجیتال، سفته الکترونیک، احراز هویت دیجیتالی و از این قبیل، جزء لاینفک نیاز مشتریان هستند و برنامه‌های ما بر توسعه این زیرساخت‌ها متمرکز است. همچنین پرداخت تسهیلات غیرحضوری از جمله فرآیندهایی است که بانک شهر به آن توجه ویژه می کند و در صدد طراحی ابزارهای مختلف برای اجرای آن است .

 

رتبه نخست بانک شهر در میزان وصول مطالبات در حوزه اجرای ثبت

بر اساس این گزارش، مولدسازی دارایی ها نیز از دیگر پارامترهایی به شمار می آید که بانک شهر با بهره از آن توانسته است موفقیت چشمگیری در میزان وصول مطالبات در حوزه اجرای ثبت به دست آورد.  بر اساس اعلام معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بیشترین میزان وصولی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در شهر تهران مربوط به پرونده های مطالباتی بانک شهر بوده است و حدود ۱۶۴ هزار پرونده به ارزش بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال مطالبات بانک ها توسط ادارات اجرای اسناد رسمی وصول شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۰ درصد رشد در پی داشته است که بیشترین میزان وصولی در میان کلیه بانک ها در شهر تهران مربوط به بانک شهر بوده است. به این ترتیب روند تخصصی کردن حوزه های مختلف حقوقی جهت تسریع در پیگیری پرونده های مختلف بانک در دستور کار جدی بانک شهر قرار دارد.

 

افزایش سودآوری بانک شهر در نیمه نخست سال جاری

بر اساس این گزارش،  سودآوری بانک شهر با اصلاح روش ها، بهبود عملکرد و تحول در فعالیت کارکنان ممکن شده است. بانک شهر از ابتدای امسال در شاخص های عملیات بانکی، دستاوردهای قابل توجهی در کسب درآمد از محل تسهیلات و سپرده گذاری، درآمد کارمزدی و سرمایه گذاری ها داشته است، بهبود نقدینگی مهم ترین سیاست بانک در ماه های آینده است و به این ترتیب هم اکنون امروز با طراحی و تدوین برنامه جامع و کاربردی؛ فعالیت های بانک شهر در راستای کسب سهم از بازار و مدیریت منابع و مصارف به درستی انجام می گیرد.

افزایش رضایتمندی و اعتماد روز افزون شهروندان و مشتریان شبکه بانکی به بانک شهراز جمله رویکردهایی به شمار می آید که در اثر  کاهش زیان انباشته، رشد درآمدهای کارمزدی و … نشان دهنده بهبود عملکرد، اصلاح روش ها و تحول در عملکرد کارکنان این بانک است و در این مسیر بانک شهر موفق به اخذ رتبه دوم رشد سود در میان بانک های بورسی شده است. این بانک رشد بیش از ۲۰۰ درصدی را در میزان سود خود تجربه کرده است و  رشد بیش از ۱۴۰ درصدی در حوزه کارمزدها داشته است، این روند با وجود مشکلات موجود در فضای کسب وکار و فشار تحریم های ظالمانه علیه کشورمان؛ در کارنامه عملکردی بانک شهر کم سابقه بوده است.

 

افزایش سوددهی با وجود تحریم ها

بر اساس این گزارش، رحیم طاهری با اشاره به اینکه سودآوری بانک شهر با اصلاح روش ها، بهبود عملکرد و تحول در فعالیت کارکنان ممکن شده است گفت: از ابتدای امسال در شاخص های عملیات بانکی، دستاوردهای قابل توجهی در کسب درآمد از محل تسهیلات و سپرده گذاری، درآمد کارمزدی و سرمایه گذاری ها داشته است و بهبود نقدینگی مهم ترین سیاست بانک در ماه های آینده است. و در این راستا امروز با طراحی و تدوین برنامه جامع و کاربردی؛ فعالیت های بانک شهر در راستای کسب سهم از بازار و مدیریت منابع و مصارف به درستی انجام می گیرد. قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اعلام اینکه این بانک رشد بیش از ۱۴۰ درصدی در حوزه کارمزدها داشته است، ادامه داد: این روند با وجود مشکلات موجود در فضای کسب و کار و فشار تحریم های ظالمانه علیه کشورمان؛ در کارنامه عملکردی بانک شهر کم سابقه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.