تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 16:43
کد خبر : 37878

روش‌های سریع دریافت موجودی بانک شهر

شقایق محبوبی زاده در عصر حاضر و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، زندگی در همه زمینه ها راحت تر شده است.گوشی های همراه در این امر بسیار کمک می کنند.برای مثال دیگر برای خریدهای روزانه نیاز به خارج شدن از منزل نیست و به صورت اینترنتی این کارها امکان پذیر می باشد.همچنین خرید شارژ، پرداخت قبوض

شقایق محبوبی زاده

در عصر حاضر و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، زندگی در همه زمینه ها راحت تر شده است.گوشی های همراه در این امر بسیار کمک می کنند.برای مثال دیگر برای خریدهای روزانه نیاز به خارج شدن از منزل نیست و به صورت اینترنتی این کارها امکان پذیر می باشد.همچنین خرید شارژ، پرداخت قبوض و حتی انجام امور بانکی مثل گرفتن موجودی کارت و موجودی حساب نیز از طریق موبایل امکان‌پذیر است فقط کافیست با نحوه انجام این امور آشنایی کافی داشته باشیم.

یکی از خدماتی که بانک شهر برای مشتریان خود انجام می دهد اعلام موجودی حساب بانکی از طریق عابر بانک یا دستگاه   ATM شعب می باشد. علاوه براین موارد بسیاری روش های دیگری هم وجود دارد که می توانید از طریق گوشی های همراه انجام دهید که در ادامه به آن پرداختیم.

 

تلفن بانک شهر

یکی از مواردی که در اعلام موجودی حساب به ما کمک می کند تلفن بانک شهر است.تلفن بانک شهر با شماره  ۸۷۶۱۱ – ۰۲۱ همانند سایر تلفن بانک های کشور دارای قابلیت های متعددی می باشد که شامل اعلام موجودی بانک شهر،خدمات صورتحساب ، پرداخت قبوض ، انتقال وجه ، خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف ، اطلاع از نرخ ارز ، دریافت شماره شبا ، مسدود کردن کارت ، اطلاع از وضعیت دسته چک وجزئیات تسهیلات می باشد.

 

 کد uusd بانک شهر

یکی دیگر از قابلیت های بانک شهر، استفاده از کدussd  (# ۷۸۷ * ) می باشد که تمام مشتریان با استفاده از این کد می توانند با خیالی راحت در تمام طول شب و روز و بدون مصرف هر گونه اینترنت و دیتا، اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنند که این قابلیت بسیار کاربردی است و در صورت عدم دسترسی به اینترنت می تواند ترفند مناسبی برای انجام کارهای بانکی و غیربانکی باشد.

 

همراه بانک شهر

بانک شهر همانند سایر بانک های کشور دارای سامانه همراه بانک می باشد که تمام مشتریان بانک شهر می توانند از این برنامه کاربردی برای انجام کارهای روزمره در تمام طول روز استفاده کنند. همراه بانک شهر دارای قابلیت های متعددی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به اعلام موجودی بانک شهر، پرداخت اقساط، انتقال وجه و… اشاره کرد.

 

اینترنت بانک شهر

مشتریان حقیقی و حقوقی با ثبت نام در سامانه آنلاین اینترنت بانک شهر می توانند خدمات بانکی و غیر بانکی خود را تنها در چند ثانیه انجام دهند. از مهم ترین قابلیت های اینترنت بانک شهر می توان به انتقال وجه درون بانکی، مدیریت چک، تسهیلات، مدیریت پرداخت و… اشاره کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.