تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 22:41
کد خبر : 43808

ساخت انواع المنت حرارتی صنعتی بدون واسطه در لاله زار

  یکی از ابزارهای مهم در بخش صنایع، المنت‌ها هستند که وظیفه تغییر انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی را بر عهده دارند. در واقع داشتن مزایا و ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر رطوبت، عدم آلودگی صوتی، قابلیت حمل آسان، دوام بالا، کنترل دما و توزیع یکسان انرژی گرمایی، باعث شده تا استفاده‌ بیشتری از این

 

یکی از ابزارهای مهم در بخش صنایع، المنت‌ها هستند که وظیفه تغییر انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی را بر عهده دارند. در واقع داشتن مزایا و ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر رطوبت، عدم آلودگی صوتی، قابلیت حمل آسان، دوام بالا، کنترل دما و توزیع یکسان انرژی گرمایی، باعث شده تا استفاده‌ بیشتری از این ابزار صورت گیرد. به همین خاطر فعالان زیادی در ساخت انواع المنت‌های حرارتی صنعتی، مشغول به کار هستند.

در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از تولیدکنندگان فعال این زمینه، بدون وجود هیچ واسطه‌ای بپردازیم و با مهم‌ترین انواع المنت‌ها آشنا شویم.

معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان انواع المنت

کارگاه تکنو المنت نور با داشتن ۲۵ سال سابقه فعالیت در امر تولید و ساخت انواع المنت‌های مختلف صنعتی با اشکال، مدل‌ها و ابعاد گوناگون مانند المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت فشنگی المنت تسمه ای، المنت سرامیکی و المنت‌ حرارتی، توانسته اعتماد مشتریان بسیاری را به خود کسب کند. در حقیقت این کارگاه با حذف واسطه‌ها توانست رشد و سطح کیفی کار را بالا ببرد تا باعث رونق و سود دهی بیشتر مصرف کننده و تولیدکننده شود.

این کارگاه در خیابان لاله زار جنوبی و پاساژ نور قرار دارد تا افراد دسترسی راحت‍تری برای خرید حضوری داشته باشند اما فعالیت مجموعه تکنو المنت نور محدود به تهران و حومه نیست بلکه افراد از هر استانی به صورت اینترنتی نیز قادر به خرید انواع المنت هستند.

اما چرا تکنو المنت نور؟

شاید این سوال را از خودتان هم بپرسید که چرا باید این مجموعه را برای خرید المنت میله ای و دیگر انواع المنت انتخاب کنم؟

به جرات می‌توان مهم‌ترین انتخاب این مجموعه را حذف واسطه‌ها، مدیریت بهتر هزینه‌های پروژه و کیفیت بالای المنت‌ها دانست. البته موارد دیگری هم در این انتخاب تاثیرگذار هستند که شامل موارد زیر است:

مشاوره در طراحی و ساخت، یکی از کارهای مثبت و موثر در تولید محصول با کیفیت است.
مجموعه تکنو المنت نور با استفاده از تجربه و دستگاه های مدرن، تمام تلاش خود را می‌کند تا این نوع ابزارها با دقت بالایی تولید شوند.
قیمت المنت لوله ای یا هر نوع المنت دیگری با توجه به متریال و زمان مصرف شده در ساخت آن، متفاوت است و ما سعی کردیم که خرید مقرون به صرفه‌ای را برای مشتریان رقم بزنیم.

معرفی پرکاربردترین انواع المنت حرارتی صنعتی

از انواع المنت حرارتی صنعتی می‌توان به مواردی چون المنت فشنگی، المنت میله‌ای، المنت پره رادیاتوری، المنت سرامیکی، المنت کویل هیتر، المنت فلنج‌دار، المنت استخری و المنت شیشه‌ای اشاره کرد اما مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین نوع المنت‌های حرارتی به شرح زیر است:

المنت میله ای

اولین المنت پرمصرف حرارتی، المنت میله ای نام دارد که برای ساخت آن از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده در یک روکش مس، استیل یا حتی آلمینیوم و دو پیچ استفاده می‌کنند. همچنین برای جلوگیری از اتصال الکتریکی بدنه و روکش آن از خاک سیلیسیوم کاملا عایق استفاده می‌کنند. این نوع المنت نیز اشکال و ابعاد متفاوتی دارند که متنوع‌ترین نوع آن المنت میله ای پرده دار است که در خشک کن ها، لوازم خانگی، صنایع شیشه و پلاستیک و سردخانه‌ها، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نکته نیز حائز اهمیت است که قیمت المنت میله ای به عواملی مانند طول، قطر، نوع و کیفیت المنت، تعداد سفارش و شرایط بازار بستگی دارد اما حضور واسطه‌ها، یکی از دلایل نوسان قیمت المنت میله ای بوده که این مشکل در تکنو المنت نور برطرف شده است.

المنت فشنگی

از دیگر انواع المنت حرارتی پر کاربرد در صنعت، المنت فشنگی است که از یک سیم نیکل تشکیل شده که مانند فنر، حالت فشرده و جمع شده دارد. از ویژگی منحصر به فرد این نوع المنت میتوان به متغیر بودن قطر آن اشاره کرد تا افراد بتوانند از آن برای کارهای مختلف استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب این المنت‌ها، قابل استفاده بودن در محیط‌های خورند یا اسیدی به دلیل داشتن یک روکش عایقی است.

المنت سرامیکی

این نوع المنت، یکی دیگر از پراستفاده‌ترین انواع المنت‌های حرارتی صنعتی است که بیشترین استفاده را در صنایع بسته بندی، صنایع تولید پلاستیک، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع پلی اتیلن، تولید سرامیک و کاشی دارد. ساخت المنت سرامیکی از یک قطعه سرامیک با قرارگیری درون پوششی فلزی صورت می‌گیرد و شیوه ساخت آن مشابه با المنت کویل هیتر است.

قیمت المنت سرامیکی نیز بسته به نوع، میزان حرارت تولیدی و مقاومت و همچنین نرخ ارز تعیین می‌شود که این موضوع در قیمت روز المنت‌های سرامیکی بسیار تاثیرگذار است.

جمع بندی:

ما در این مطلب یکی از تولیدکنندگان بدون واسطه در لاله زار را برای خرید المنت میله ای، المنت سرامیکی تخت و دیگر انواع المنت‌ها معرفی کردیم و درباره پراستفاده‌ترین المنت‌های حرارتی و قیمت آن‌ها صحبت کردیم. در نهایت اگر بازهم سوالی درخصوص خرید المنت‌
میله ای و دیگر المنت‌های حرارتی داشتید، با کارشناسان ما در مجموعه تکنو المنت نور تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.