تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:28
کد خبر : 43835

دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن

معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر از اعطای وام خرد به شهروندان در کمترین زمان ممکن تا سقف ۶ میلیارد ریال (۶۰۰ میلیون تومان) خبر داد.  ایمان امینی پور با اشاره به برنامه ریزی گسترده بانک شهر برای رفع نیازها و دغدغه های شهروندان، گفت: مشتریان این بانک می توانند براساس میانگین کارکرد ۳

دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر از اعطای وام خرد به شهروندان در کمترین زمان ممکن تا سقف ۶ میلیارد ریال (۶۰۰ میلیون تومان) خبر داد.

 ایمان امینی پور با اشاره به برنامه ریزی گسترده بانک شهر برای رفع نیازها و دغدغه های شهروندان، گفت: مشتریان این بانک می توانند براساس میانگین کارکرد ۳ ماه تا ۱۸ ماه حساب خود، وام با نرخ ۱۲ درصد دریافت کنند.
امینی پور با بیان اینکه دوره بازپرداخت این وام نیز از ۶ تا ۴۸ ماه و به انتخاب مشتری است، خاطرنشان ساخت: بانک شهر ارائه هرگونه گواهی کسر ازحقوق، چک و سفته را برای دریافت وام حذف کرده است . اعطای این وام بر‌مبنای اعتبار‌سنجی وام گیرنده و ضامن انجام می‌شود.
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر ادامه داد: امکان انتقال اصل و مازاد امتیاز تسهیلات توسط مشتریان به بستگان نیز امکان پذیر است.
امینی پور در پایان با تاکید بر اینکه توجه به خواست و نیازهای مشتریان در کنار نوآوری در محصولات و خدمات همواره در دستور کار این بانک قرار دارد، گفت: شهروندان می توانند به شعب بانک شهر و پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور مراجعه و یا با استفاده از نرم افزارهمراه شهر پلاس از این وام بهره مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.