تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:37
کد خبر : 43839

قدردانی از مدیر صندوق کارآفرینی امید

در همایش تجلیل از مدیران موفق بانکی استان گلستان و گرامیداشت بانکداری اسلامی، که با حضور استاندار گلستان برگزار شد از سمانه خیل تاش مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان و دیگر مدیران بانکی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. همایش تجلیل از مدیران موفق بانکی استان گلستان و گرامیداشت بانکداری اسلامی با حضور استاندار گلستان،

قدردانی از مدیر صندوق کارآفرینی امید
در همایش تجلیل از مدیران موفق بانکی استان گلستان و گرامیداشت بانکداری اسلامی، که با حضور استاندار گلستان برگزار شد از سمانه خیل تاش مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان و دیگر مدیران بانکی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

همایش تجلیل از مدیران موفق بانکی استان گلستان و گرامیداشت بانکداری اسلامی با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا، فرمانده انتظامی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان، مدیران شعب بانک‌های عضو شورای هماهنگی و جمعی از مسئولین و فعالین بانکی استان در سالن همایش بانک سپه استان برگزار شد.

در این جلسه، زنگانه استاندار گلستان با ابراز رضایت از عملکرد شبکه بانکی استان، بر تداوم مسیر پیموده شده و اهتمام بیشتر مدیران بانک‌ها در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر استان تأکید کرد.

تجلیل از مدیران بانکی موفق استان با اعطای لوح سپاس و همچنین رونمایی از کتاب “گزارش سند استراتژیک” بخش نظام پولی، بانکی و تأمین منابع مالی استان گلستان (افق ۵ ساله) ذیل سند چشم انداز استان، حسن ختام این همایش بود‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.