تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:15
کد خبر : 43822

معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی

بانک ملت برای متخصصان گروه های پزشکی، مرتبط پزشکی، وکلا و دیگر مشاغل تخصصی بسته تسهیلاتی متنوعی به منظور خرید مطب، دفتر کار، تجهیزات اداری، مواد اولیه … طراحی و ارائه کرده است.  گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروساز و مشاغل مرتبط پزشکی مانند پرستاران نیز می شود. از سوی دیگر برخی کسب و کار

معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی
بانک ملت برای متخصصان گروه های پزشکی، مرتبط پزشکی، وکلا و دیگر مشاغل تخصصی بسته تسهیلاتی متنوعی به منظور خرید مطب، دفتر کار، تجهیزات اداری، مواد اولیه … طراحی و ارائه کرده است.

 گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروساز و مشاغل مرتبط پزشکی مانند پرستاران نیز می شود. از سوی دیگر برخی کسب و کار مانند آژانس های خدمات مسافرتی، مهدهای کودک، مهندسین و واحدهای فنی مهندسی دارای مجوز، وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه و بسیاری از مشاغل دیگر می توانند از تسهیلات طرح متخصصین بهره مند شوند.

این طرح شامل تسهیلات برای خرید مطب، دفتر و محل فعالیت تا سقف ۷۰ میلیارد ریال در شهر تهران، ۵۰ میلیارد ریال در مراکز استان ها و ۴۰ میلیارد ریال در سایر شهرستان ها و تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت برای خرید تجهیزات اداری و تخصصی تا سقف ۳۶ میلیارد ریال است.

متقاضیان استفاده از این بسته اعتباری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط ملت به شماره ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان ها تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.