تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:41
کد خبر : 43843

روسا و سرپرستان، حلقه‌ی واسط میان مدیریت و کارکنان هر سازمان هستند

روسا و سرپرستان، حلقه‌ی واسط میان مدیریت و کارکنان هر سازمان هستند. نشست هم اندیشی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل با روسا و سرپرستان شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در تالار شهید امتی برگزار شد. این نشست با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم مقامان، معاونان و جمعی

روسا و سرپرستان، حلقه‌ی واسط میان مدیریت و کارکنان هر سازمان هستند
روسا و سرپرستان، حلقه‌ی واسط میان مدیریت و کارکنان هر سازمان هستند.

نشست هم اندیشی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل با روسا و سرپرستان شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در تالار شهید امتی برگزار شد.

این نشست با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم مقامان، معاونان و جمعی از مدیران، روسا و سرپرستان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

رضا طاهری رئیس هیات مدیره با اشاره به چالش‌های بوجود آمده برای شرکت فولاد خوزستان گفت: با وجود تحریم های خارجی و محدودیت های داخلی، کارکنان خلاق و پرتلاش شرکت، نشان دادند که می‌توانند برای مشکلات، راه‌حل مناسبی بیابند.

وی اظهار داشت: روسا و سرپرستان در صف مقدم جبهه اقتصادی شرکت فولاد خوزستان قرار دارند. سعی هیات مدیره بر این بوده که در حد توان خود، از کارکنان حمایت کافی نمایند. با افتخار می‌بینیم که کارکنان گروه بزرگ فولاد خوزستان نیز، تمام تلاش خود برای پویایی و سربلندی مجموعه به کار گرفته اند.

وی افزود: امروز ما می‌خواهیم هم قسم شویم که در راستای پیشبرد کار از هیچ تلاشی برای حمایت از گروه بزرگ فولاد خوزستان فروگذاری نکنیم. ما باید با برنامه ریزی مناسب در نیمه‌ی دوم سال، عقب افتادگی تولید از دست رفته را جبران نماییم و با ثبت رکوردهای تولید، افتخارات جدیدی برای فولاد خوزستان به ارمغان بیاوریم.

ریس هیات مدیره ابراز امیدواری نمود که با همت روسا و سرپرستان و سایر کارکنان، این شرکت به جایگاه عالی برسد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: میزان مصرف برق صنعت فولاد در کشور کمتر از ۹ درصد برق مصرفی کل کشور است. از ۵ هزار مگاوات تولید برق در کشور نیز ۴ هزار مگاوات آن توسط شرکت های تولیدی بوده است اما اولین جایی که با محدودیت انرژی مواجه می شود، صنعت فولاد است.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین تولید کننده بزرگ فولاد در کشور، سه سالی است که با چالش محدودیت حامل‌های انرژی روبه‌رو شده است. در سال گذشته با راه اندازی زمزم ۳ مشکل تولید محصول میانی تا حدی علی‌رغم وجود چالش محدودیت‌های برق نسبت به سال گذشته، جبران شد.

ابراهیمی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های فولاد خوزستان، اصلاح استراتژی شرکت می‌باشد. فولاد خوزستان همیشه ثابت نموده که نسبت به چالش‌ها، استراتژی مناسبی را اتخاذ نموده است.

وی افزود: روسا و سرپرستان، حلقه‌ی واسط میان مدیریت و کارکنان هستند. اگر با وجود چالش‌ها، هنوز پرچم فولاد خوزستان بالاست و این حاصل ایفای نقش کلیدی روسا و سرپرستان و سایر همکاران است.

ابراهیمی تصریح نمود: در کنار نظارت و پیگیری وظایف محوله، انتقال صحیح نیازهای کارکنان به مدیریت ارشد و ایجاد فضای انگیزشی از دیگر نقش‌های روسا و سرپرستان است. ایجاد فرهنگ و استانداردهای ایمنی در محیط کار، بر عهده‌ی شما عزیزان است، زیرا باعث افزایش بهره‌وری و اشتیاق در کار می‌شود.

وی افزود: ما روسا و سرپرستانی داریم که تعداد افراد زیرمجموعه‌ی آنان، بیش از برخی معاونت‌ها است، به همین خاطر نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف مختص روسا و سرپرستان برای انتقال تجربه و تخصص آنان به افراد زیرمجموعه است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تلاش در نوآوری فرآیندها، ایجاد روحیه‌ی پیشنهادی و نوآورانه با ابزارهای مختلف تشویقی، از جمله وظایف شما بزرگواران است.

وی با آرزوی موفقیت برای تمامی روسا و سرپرستان سازمان، بیان داشت: یک تصمیم‌سازی درست، منتج به حرکت روبه‌جلو و پیشرفت مجموعه‌ی فولاد خوزستان می‌شود.

گفتنی است، در نشست یاد شده تنی چند از روسا و سرپرستان حاضر در جلسه، درباره‌ی استاندارد ۹۶۵۳، تامین انرژی، تولید فولاد سبز، روان‌سازی سیستم درخواست‌ها، استفاده از تکنولوژی به‌روز، پاداش تولید، سفر و بازدید از کارخانجات معتبر دنیا، وضعیت تکنیسین‌ها، نظام مشارکت، استفاده از دانش کارکنان باتجربه در رفع مشکلات سازمان، اطلاع رسانی و سخن مستقیم با کارکنان از طریق کانال رسمی فولاد خوزستان و تشکر بابت فرصت خادمی در چایخانه‌ی حرم مطهر رضوی برای کارکنان پیمانکار، سوالاتی مطرح نمودند که از سوی مدیرعامل و قائم مقام و معاونان مربوطه پاسخ داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.