تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 10:19
کد خبر : 43812

واحد خردایش ماهان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: واحد خردایش، دانه‌بندی و پیش‌فرآوری شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به ظرفیت پنج میلیون تن درسال به بهره‌برداری می‌رسد. علیرضا پژوه، مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان، با اعلام این خبر افزود: با تکمیل نصب تجهیزات و انجام تست‌های پرفورمنس واحد خردایش دانه‌بندی

مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: واحد خردایش، دانه‌بندی و پیش‌فرآوری شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به ظرفیت پنج میلیون تن درسال به بهره‌برداری می‌رسد.
واحد خردایش ماهان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد
علیرضا پژوه، مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان، با اعلام این خبر افزود: با تکمیل نصب تجهیزات و انجام تست‌های پرفورمنس واحد خردایش دانه‌بندی و پیش فرآوری سنگ آهن این شرکت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پروژه با استفاده از تکنولوژی به‌روز و استفاده از توان ساخت داخل و بومی‌سازی تجهیزات با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در ساعت طراحی و اجرا شده است.

پژوه تاکید کرد: بهره‌برداری این پروژه تاثیر بسزایی در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌شده محصول تولیدی رنجیره فولاد هلدینگ ماهان خواهد داشت.

او ادامه داد: این پروژه در زمان احداث برای ۲۰۰ نفر اشتغال در پی داشت و با افتتاح این طرح صنعتی ۱۲۰نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان گفت: دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله‌سازی هر کدام به ظرفیت سالانه ۲.۵ میلیون تن را نیز در دست احداث داریم که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.