تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:23
کد خبر : 43829

سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران؛تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در جلسه هیات مدیره با حضور برخط مدیر و معاونان استان اصفهان، با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه با استانها بر اهمیت حضور مدیر کل استانها در هیات مدیره شرکت برای ارائه گزارش عملکرد تاکید کرد. مبرقعی با اشاره به لزوم تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه های

تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری
سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در جلسه هیات مدیره با حضور برخط مدیر و معاونان استان اصفهان، با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه با استانها بر اهمیت حضور مدیر کل استانها در هیات مدیره شرکت برای ارائه گزارش عملکرد تاکید کرد.

مبرقعی با اشاره به لزوم تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه های پیش بینی شده گفت: هدف اصلی از حضور استانها در هیات مدیره ،ایجاد تعامل با مدیران استان های سراسر کشور و اخذ گزارشات از عملکرد ها و فعالیت های منطقه ای و استانی با رویکرد تقویت ظرفیت های استان ها مبتنی بر راهبردها، اولویت ها و جهت گیری های ترسیمی می باشد.

وی تصریح کرد: برنامه حضور فیزیکی و یا برخط مدیران استانی با قوت ادامه دارد و در راستای  برنامه ها و راهبردهای استان، میزان دستیابی به اهداف ترسیمی گفت وگو و تجزیه و تحلیل می گردد.

سرپرست بیمه ایران در ادامه، ضمن تاکید بر پیگیری های مستمر به منظور تحقق اهداف بودجه ای پیش بینی شده، افزود: توسعه کمی و کیفی فعالیت ها در عملیات بیمه گری، لزوم توجه جدی به تقویت و افزایش سهم بیمه های زندگی، توسعه فروش بیمه های خرد و فراگیر و تلاش همه جانبه برای نیل به پیش بینی ها و اهداف بودجه های عادی و طلایی به ویژه در نیمه دوم سال جاری توام با مدیریت ریسک، مهم ترین و اساسی ترین اولویت ها و راهبردهای شرکت تلقی شده و اطمینان دارم با تلاش برنامه ریزی شده و انسجام و هماهنگی کامل همه ارکان شرکت نتایج ارزشمندی حاصل خواهد شد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره بیمه ایران نیز با تشریح  انتظارات ،سیاست‌ها و جهت گیری های کلان شرکت و ارائه توصیه ها و پیشنهادات اساسی به منظور دستیابی به اهداف ترسیمی، بر  بهینه سازی و ارتقای کیفیت و بهبود فرآیند ها در عملیات شرکت  تاکید نمودند.

در این جلسه که با حضور معاون حقوقی امور استان ها شعب و نمایندگی ها، مدیر کل هماهنگی امور استان ها و بازاریابی برگزار شد، مدیر کل بیمه ایران استان اصفهان به صورت برخط ضمن ارائه گزارش عملکرد پنج ماهه، برنامه ها و اولویت های استان را  تشریح نمود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.